سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

در گفتگو با سینماپرس

نیما شاهرخ شاهی: اولویتم برای انتخاب نقش، فیلمنامه است

نیما شاهرخ شاهی در  نشست فیلم سینمایی نفرین به کارگردانی علی توکل نیا

سینماپرس: نیما شاهرخ شاهی بازیگر جوان کشورمان در گفتگو با سینماپرس گفت:«در انتخاب نقش هایم در درجه اول فیلمنامه خوب برایم اهمیت دارد و تفاوتی برای کار در سینما و تلویزیون قائل نیستم.»

شاهرخ شاهی ادامه داد:«در ابتدای ورودم به دنیای سینما و بازیگری الویت هایم با حالا فرق داشتند اما الان به واسطه تجربه ای که در سینما کسب کرده ام تنها به فیلمنامه و کیفیت آن اهمیت می دهم. فیلمنامه خوب می تواند مربوط به یک تله فیلم باشد یا یک کار سینمایی و یا یک سریال و فرقی بین این ها نمی بینم.»

شاهرخ شاهی درباره فعالیت های اخیرش گفت:«در حال حاضر مشغول بازی در فیلم «راز کوچه بن بست» هستم که یک تریلر پلیسی است و داستان به این شکل است که در جمعی  قتلی اتفاق میافتد و پلیس به تک تک افراد آن جمع مشکوک می شود و من هر جزو آن افراد هستم. همزمان در فیلم «باج» به کارگردانی بهمن گودرزی و سریال «جاده چالوس» به کارگردانی احمد معظمی نیز مشغول بازی هستم که قرار است از شبکه پنج پخش شود

شاهرخ شاهی گفت:« کارگردان «راز کوچه بن بست» دکتر ندایی هستند که کارشان بسیار حرفه ای و خوب بود و از همکاری با ایشان راضی هستم در مورد «باج» هنوز نمی توانم صحبت کنم و «جاده چالوس» نیز سریالی اجتماعی است و قصه متفاوت و جذابی دارد. »

شاهرخ شاهی درباره شباهت نقش هایش به هم و حتی شباهت گریم هایش در فیلم ها و سریال ها گفت:«خیلی ها این نکته را به من می گویند اما واقعا اینطور نیست. مثلا در همین فیلم «راز کوچه بن بست» نقش پسری را دارم که بخاطر بی خوابی و خستگی، بسیار پریشان و مضطرب است و گریم بسیار متفاوتی دارم. همزمان مشغول بازی در فیلم «باج» به کارگردانی آقای بهمن گودرزی هستم و در آن فیلم نیز نقش و گریم خاص و متفاوتی دارم با موهای سفید و در سریال «جاده چالوس» نیز نقش فردی ده سال بزرگتر از خودم را بازی می کنم که روی صورتم گریم های خاصی انجام شد تا سنم بالاتر نشان داده شود. شما هم حتما با دیدن این کارها به این نکته پی خواهید برد که من نیز در کارهای متفاوت با گریم های متفاوت حضور دارم. »

شاهرخ شاهی درباره فعالیت های سینمایی اش گفت:«امسال در دو فیلم سینمایی بازی داشته ام اولی فیلمی است به نام «باورم کن»به کارگردانی آقای حسین پور که در آن نقش پسری را بازی می کنم که از شهرستان به تهران می آید و با اتفاقات و مشکلاتی که در این شهر برایش به وجود می آید در نهایت به جنون می رسد. فیلم دیگری که امسال در آن نقش آفرینی کرده ام فیلم سینمایی «دربست» کار آقای اکبر خامه پرست است که در آن فیلم نیز نقش یک راننده تاکسی را دارم که در طول روز با آدم های مختلفی مواجه می شود اما دست سرنوشت این آدم ها و راننده تاکسی را در موقعیتی خاص کنار هم قرار می دهد. این فیلم داستان بسیار جالبی دارد و قطعا برای مخاطبان هم جذاب خواهد بود. »

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.