چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۵

سید محسن وزیری خبر داد

«پریناز ایزدیار» به «خانه کنار دریا» پیوست/ احتمال نمایش عمومی«کالسکه» در چهار ماه آینده

 سید محسن وزیری*

سینماپرس: سید محسن وزیری تهیه کننده سینما صبح امروز از پیوستن پریناز ایزدیار به فیلم سینمایی «خانه کنار دریا» به کارگردانی آرش معیریان خبر داد.

وی  در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیتهای اخیر خود گفت: آرش معیریان به تازگی فیلم سینمایی «عشق، شانس، تصادف» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش را به اتمام رسانده است به همین دلیل فیلمبرداری «خانه ای کنار دریا» دو هفته بعد از عید فطر آغاز می شود. 

 بنابراین گزارش، این تهیه کننده سینما اظهار داشت: پیش تولید «خانه ای کنار دریا» چند بار انجام شده و ما نگرانی بابت این قضیه نداریم و تمام تلاشمان را می کنیم تا این فیلم را به جشنواره فیلم فجر برسانیم.

وی  در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری «خانه ای کنار دریا» اظهار داشت: برای فیلمبرداری این فیلم ۴۵ روز زمان نیاز داریم و تمام لوکیشن ما در هتل نارنجستان است.

تهیه کننده «شاخه گلی برای عروس» به بازیگران این فیلم اشاره کرد و افزود: حضور دانیال عبادی، سارا منجزی، مهران غفوریان، بهنوش بختیاری در این فیلم قطعی است و با حمید لولایی و فتحعلی اویسی و چند بازیگر دیگربرای بازی در حال مذاکره هستیم.

بنابراین گزارش، «خانه کنار دریا» داستانی اجتماعی، طنز و عاشقانه دارد که محوریت داستان حول صفت اخلاق مذموم غیبت شکل می گیرد و رضا قهرمانی فیلمنامه آن را نوشته است.

تهیه کننده «شیر و عسل» همچنین در مورد اکران «کالسکه» نیز توضیح داد: تمام مراحل فنی این فیلم انجام شده و می خواهیم این فیلم را اکران کنیم اما با اینکه پخش کننده هم داریم، اکران ها پر است و مدام در حال رایزنی برای نمایش عمومی این فیلم هستیم.

وی گفت: متاسفانه تصمیمات در حوزه اکران واقعا به حق نیست و در این میان، حق برخی فیلمسازان  ضایع می شود.

وی افزود: تلاش می کنیم تا بتوانیم «کالسکه» را در اکران  سوم عید فطر به روی پرده ببریم.

برپایه این گزارش، «کالسکه» داستان زندگی زوج جوانی است که برای رفتن و یا ماندن در ایران دچار مشکل هستند. در این فیلم بازیگرانی چون دانیال عبادی، مهران غفوریان، بهنوش بختیاری و سارا منجزی حضور دارند.

وزیری تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی چون «ساعت شلوغی»، «داماد خجالتی»، «شیر و عسل»، «کلاهی برای باران»، «ماست و چیپس»، «شاخه گلی برای عروس»، «آوازخوان»، «ازدواج غیابی»، «بادام‌های تلخ»، «حادثه در کندوان»، «حالا چه شود!»، «خانواده کوچک ما»، «خبرچین»، «سایه‌های غم» و ‌«زنگ اول» را در کارنامه خود دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.