سه‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

بدون تغییر نسبت به نسخه جشنواره

«چند متر مکعب عشق» شش ماهه دوم سال اکران می شود

چند متر مکعب عشق*

سینماپرس: جمشید محمودی کارگردان سینما صبح امروز گفت: پروانه نمایش «چند متر مکعب عشق» صادر شده و پخش فیلم با حوزه هنری است که قرار است در شش ماهه دوم سال این فیلم را اکران کند.

بنابراین گزارش، این کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در  مورد تغییرات فیلم نسبت به نسخه جشنواره گفت: این فیلم هیچ تغییری نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر نداشته است و در هنگام اکران مخاطب خود را خواهد داشت.

محمودی در مورد اکران خارجی فیلم نیز گفت: همچنان پیگیر پخش این فیلم در افغانستان و چند کشور دیگر هستیم.

وی گفت: این فیلم قابلیت شرکت در جشنواره های خارجی را دارد و خیلی دوست دارم این اتفاق رخ دهد. فکر می کنم این فیلم بتواند نمونه خوبی از سینمای ایران برای شرکت در جشنواره های بین المللی مختلف  باشد.

محمودی در مورد کارهای جدید خود گفت: در حال نگارش یک فیلمنامه  جدید هستیم که هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده ام، شاید بتوانیم نیمه دوم سال یا بهار سال آینده این فیلم که یک ملودرام خانوادگی است را جلوی دوربین ببریم.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در بخش نگاه نو و سودای سیمرغ به نمایش در آمد و با استقبال خوبی مواجه شد.

این فیلم در بخش مسابقه سودای سیمرغ در ۴ رشته و در بخش «نگاه نو» نامزد دریافت ۳ سیمرغ شد.

در خلاصه داستان «چند متر مکعب عشق» آمده است که عبدالسلام که یک مهاجر افغان است، به همراه دخترش مرونا در یک کارگاه مشغول به کار و زندگی است. عشقی در راه است، عشق صابر به مرونا، عشقی که فرجامش را هیچ‌کس نمی‌داند، نه صابر، نه مرونا و نه حتی عبدالسلام …

ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی، نادر فلاح، علیرضا استادی، مسعود میر طاهری، افشین سلیمان پور، امیر غفور صدخسروی و کاظم علیزاده در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.