سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷

در گفتگو با سینماپرس

سینایی: شورای عالی سینما می تواند تاثیرات مثبتی داشته باشد/ امیدوارم «جزیره رنگین» به جشنواره فیلم فجر برسد

خسرو سینایی*

سینماپرس: خسرو سینایی عضو شورای عالی سینما گفت: در این شورا بیشتر بحث همفکری در میان است و اعتقاد دارم که می توان بر جریانات تاثیرات مثبتی گذاشت اما نظر کلی را می توان بعد از حضور در شورا اعلام کرد که فکرهایی را برای آن در نظر گرفته ام و باید دید تا چه حد می تواند تاثیرگذار باشد.

براساس این گزارش، سینایی در گفتگو با سینماپرس درباره حضور نیافتنش در جلسه اول شورای عالی سینما به سینماپرس گفت: به دلیل اینکه برای فیلمبرداری «جزیره رنگین» به جنوب کشور سفر کرده بودم و همسرم هم در سفر بودند متوجه اولین جلسه این شورا نشدم به همین دلیل در جلسه اول نبودم.

گفتنی است، کامران قدکچیان از اعضای کانون کارگردانان روز گذشته اعلام کرده بود که احتمال تغییر در ترکیب اعضای شورای عالی سینما خواهد بود.

سینایی با اشاره به فیلم سینمایی «جزیره رنگین» گفت: فیلمبرداری این فیلم مدتی پیش به پایان رسید و تدوین آن توسط مهندس علیرضا کریمی آغاز خواهد شد تا بعد بتوانیم مراحل صداگذاری و آهنگسازی را پیش ببریم و فیلم آماده نمایش شود. امیدوارم اولین نمایش «جزیره رنگین» در جشنواره فیلم فجر باشد.

شایان ذکر است، مهدی احمدی تنها بازیگر غیر محلی «جزیره رنگین»  است و بقیه بازیگران از هنرمندان جنوب کشورهستند. «مثل یک قصه» آخرین فیلم خسرو سینایی است که در سال ۸۵ ساخته شد. وی به دلیل کمر درد مدتی از فیلمسازی دور بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.