جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

به کارگردانی صادق صادق دقیقی؛

عوامل اصلی «بهار در پاییز» معرفی شدند/ شروع فیلمبرداری از تیر ماه در جزیره خارک

پروانه مرزبان تهیه کننده نشست فیلم «بزرگ مرد کوچک» در جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: پروانه مرزبان تهیه کننده سینما صبح امروز 12 اردیبهشت گفت: فیلم سینمایی «بهار در پاییز» عوامل اصلی خود را شناخته شده است و در صورت گرفتن بودجه از وزارت ارشاد و رضایت مسئولان مربوطه در جزیره خارک تیر ماه این فیلم کلید خواهد خورد.

بنابراین گزارش، وی در ادامه گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «بهار در پاییز» اظهار داشت: پیش تولید کار ما آغاز شده است و تقریباً با همه عوامل صحبت کردیم ، کارگردانی بر عهده صادق صادق دقیقی است و حضور پرهاد دلدار و محمد پجواد اسلام پور به عنوان بازیگر قطعی شده است و با چند بازیگر دیگر  با سایر عوامل فیلم هم مذاکراتی شده است به طور مثال برای فیلمبرداری با تورج اصلانی صحبت کردیم اما منجر به قرار داد نشده است.

تهیه کننده «بزرگمرد کوچک» در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری گفت: لوکیشن ما در جزیره خارک است و 45 روز فیلمبرداری برای این کار در نظر داریم.

مرزبان در مورد دلیل انتخاب این جزیره برای فیلمبرداری اضافه کرد: به هر حال جزیره خاک یک منطقه ناب است که در جنگ مورد هجوم بیگانگان قرار گرفته و اگر بتوانیم رضایت مسئولین مربوطه آن منطقه را جلب کنیم، تیر ماه کار را کلید خواهیم زد.

وی در مورد داستان فیلم گفت: قصه فیلم در رابطه با یک شهید ۱۴ ساله است که با وجود سن و سال کم در جبهه حضور داشته و در عملیات مجنون به شهادت رسیده است.

تهیه کننده «ماهیگیر کوچک» در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: بعد از اتمام فیلمبرداری قرار است این کار در جشنواره کودک و نوجوان و جشنواره دفاع مقدس به نمایش درآید.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «بزرگ مرد کوچک» به کارگردانی صادق صادق دقیقی به هدف به نمایش گذاشتن زندگی شهید بهنام محمدی سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.