سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

محمودی در گفتگو با سینماپرس؛

«چند متر مکعب عشق» برای مخاطب خاص نیست / تغییر در تدوین فیلم انجام نمی‌شود

چند متر مکعب عشق*

جمشید محمودی؛ کارگردان فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق»، گفت: حوزه هنری احتمالا این فیلم را در عید فطر با همان نسخه جشنواره اکران خواهد کرد.

جمشید محمودی؛ کارگردان فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» درباره اکران این فیلم به سینماپرس گفت: حوزه هنری پخش این فیلم را برعهده دارد که قرار است برای اکران عید فطر با سرگروه مذاکرات لازم را انجام دهند اما هنوز قطعی نشده است.

وی با بیان اینکه «چند متر مکعب عشق» مناسب اکران عمومی گسترده است، افزود: این فیلم مناسب اکران طرح مخاطب نیست و همان نسخه جشنواره بدون تغییر اکران عمومی خواهد شد.

این فیلم در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در بخش نگاه نو و سودای سیمرغ به نمایش در آمد و با استقبال خوبی هم مواجه شد. فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی در بخش مسابقه سودای سیمرغ در 4 رشته و در بخش «نگاه نو» نامزد دریافت 3 سیمرغ شد.

در خلاصه داستان «چند متر مکعب عشق» آمده است که عبدالسلام که یک مهاجر افغان است، به همراه دخترش مرونا در یک کارگاه مشغول به کار و زندگی است. عشقی در راه است، عشق صابر به مرونا، عشقی که فرجامش را هیچ‌کس نمی‌داند، نه صابر، نه مرونا و نه حتی عبدالسلام

ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی، نادر فلاح، علیرضا استادی، مسعود میر طاهری، افشین سلیمان پور، امیر غفور صدخسروی و کاظم علیزاده بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.