شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۱

سید علی طاهری خبر داد

تولید برنامه هایی با موضوع عفاف و حجاب با همکاری مشترک کمیسیون فرهنگی مجلس، وزارت کشور و رسانه ملی

سید علی طاهری سخنگوی کمیسیون مجلس

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، از قانع نشدن نمایندگان سوال کننده درباره وضعیت عفاف و حجاب خبر داد و گفت: به پیشنهاد کمیسیون قرار شد برنامه‌هایی در قالب انیمیشن یا نماهنگ با موضوع عفاف و حجاب و برخورد با قانون‌شکنان انجام گیرد که درصورت تاثیرپذیری آن در جامعه، سوالات نمایندگان از وزیر کشور پس گرفته شود.

به گزارش سینماپرس ، سید علی طاهری ، اظهار داشت: در جلسه اخیر کمیسیون فرهنگی ، وزیر کشور برای پاسخگویی به سوالات علی مطهری و سید ناصر موسوی لارگانی حضور پیدا کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه سوال نمایندگان در خصوص اجرا نشدن قانون عفاف و حجاب در کشور اسلامی، ادامه داد: وزیر کشور به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده خود برای اجرای قانون عفاف و حجاب پرداخت که در  نهایت سوال کننده نسبت به پاسخ های وزیر قانع نشدند.

این نماینده مردم در مجلس نهم در ادامه یادآور شد: با توجه به قانع نشدن نمایندگان از پاسخ ویزر کشور، به پیشنهاد کمیسیون قرار شد کار مشترکی با همکاری وزارت کشور، ناجا و صدا و سیما انجام شود تا شاهد برنامه هایی در قالب انیمیشن یا نماهنگ با موضوع عفاف و حجاب و برخورد با قانون شکنان باشیم.

سخنگوی کمسیون فرهنگی مجلس در شورای اسلامی، اظهار داشت: در حال حاضر سوال نمایندگان به مراعا گذاشته شده و اکنون قرار است در صورت اثربخش واقع شدن کمسیون این سوالات پس گرفته شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.