یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۵

فیلمی با موضوع شهید شوشتری/

«بهشت از جنوب شرقی» تابستان آینده کلید می‌خورد

ابراهیم اصغری*

فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» به تهیه کنندگی ابراهیم اصغری تابستان امسال در سیستان و بلوچستان کلید خواهد خورد و گروه در تلاش است تا فیلم را برای جشنواره فجر سال آینده آماده نمایش کنند.

ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما که امشب در مرکز همایش های برج میلاد به سر می برد در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم شهید شوشتری، اظهار داشت: نام این فیلم از شهید شوشتری  به «بهشت از جنوب شرقی» تغییر پیدا کرد.فیلمنامه کار هم آماده است.

وی در ادامه افزود: طبق مذاکراتی که داشتم کار به بنیاد سینمایی فارابی ارجاع شد و مهدی مسعود شاهی از این پروژه استقبال کرد و کار جزو الویت های سال آینده است اما طبق آخرین اخبار تکلیف نهایی فیلم اسفند ماه مشخص میشود.

تهییه کننده «شور شیرین» در ادامه افزود: اگر شرایط لازم به وجود بیاید و منابع مالی کار فراهم شود امیدواریم فروردین ماه وارد مرحله پیش تولید شویم و بتوانیم تابستان این فیلم را کلید بزنیم.

وی در ادامه در مورد کارگردان کار نیز توضیح داد: با چند نفر وارده مذاکره شده ایم اما گزینه صد در صدی نداریم. خانواده این شهید هم دوست دارند فیلم خوبی ساخته شود.

اصغری در ادامه در مورد بازیگران کار نیز توضیح داد: بازیگران هنوز مشخص نشده اند اما دوست داریم در این فیلم از بازیگران چهره استفاده کنیم.

وی در ادامه در موردمدت زمان فیلمبرداری و لوکیشن های کار نیز توضیح داد: اکثر لوکیشن کار در سیستان و بلوچستان است و ما سه ماه فیلمبرداری در نظر داریم.

اصغری در ادامه افزود: تمام تلاشمان این است که فیلم را بر جشنواره سال آینده محیا کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ویژگیهای این کار موضوع به روز آن است و بحث جهان اسلام و خشونت فرقه های مختلف که منجر به شهادت شهید شوشتری را در این نشان خواهیم داد.ضمن اینکه بخشی از عملیات مرضاد را هم قرار است در این فیلم به نمایش بگذاریم.

نورعلی شوشتری در سال 1327 در روستای سرولایت شهرستان نیشابور به دنیا آمد.
وی که از فرماندهان پرافتخار و یادگاران نامدار دفاع مقدس محسوب می شود در دوران قبل ازانقلاب با ارادت ویژه‌ای که نسبت به مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای داشت، به طور مرتب در جلسات ایشان شرکت می نمود و بدین طریق با فضای مبارزه ارتباط داشت. در دوران بعد از انقلاب و به ویژه در زمان دفاع مقدس نیز درعملیات‌های مختلف_ خصوصاً در جبهه غرب_ حضوری فعال داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.