یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰

گزارش اکران و فروش/

فروش چهار میلیونی «پنج شنبه آخر ماه» و «اکباتان» در سه روز

اکباتان-5شنبه آخر ماه

هر یک از فیلم‌های «پنج شنبه آخر ماه» و «اکباتان» در سه روز اکران عمومی خود حدود چهار میلیون تومان فروش کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی «پنج شنبه آخر ماه» ساخته ماشاالله شاهمرادی زاده که از چهارشنبه؛ ۲۵ دی ماه، در سینماهای آزاد و بدون سرگروه سینمایی اکران شد در سه روز اکران خود به فروش ۳ میلیون و ۴۷۱ هزار تومان رسیده است و در کنار این فیلم، فیلم سینمایی «اکباتان» به کارگردانی مهرشاد کارخانی که همزمان با فیلم  «پنج شنبه آخر ماه» در سینماهای آزاد اکران شد در سه روز اکران به فروش ۴ میلیون و ۳۰۷ هزار تومان دست یافته است.

فیلم سینمایی «سگ های پوشالی»  نخستین ساخته رضا توکلی در ۷ روز اکران با ۱۷ سالن سینمایی به فروش ۲۸ میلیون و ۲۷۸ هزار تومان رسیده است. همچنین فیلم سینمایی «برلین ۷-» ساخته رامتین لوافی که در ۱۴ روز با سرگروهی سینما آزادی در ۵ سالن سینمایی اکران شده است تاکنون نزدیک به شش میلیون تومان فروش کرده است.

 فیلم سینمایی «روز روشن» به کارگردانی حسین شهابی در ۱۴ روز اکران با سرگروهی سینما عصرجدید در ۱۳ سالن سینمایی به فروش ۲۳ میلیون و ۴۶۶ هزار تومان دست یافته است. فیلم سینمایی «بوی گندم» ساخته محمدرضا خاکی با ۲۹ روز اکران در۴۲ سالن سینمایی، با سرگروهی سینما آفریقا به فروش ۲۱۳ میلیون ۴۳۷ هزار تومان دست یافته است. فیلم سینمایی «خسته نباشید» به کارگردانی محسن قرایی و افشین هاشمی در ۳۵ روز اکران ۱۴ سالن سینمایی ۵۷ میلیون و ۳۹۳ هزار تومان فروش کرده است.

 

 «جیب بر خیابان جنوبی» به کارگردانی سیاوش اسعدی در ۳۵ روز اکران عمومی خود در ۳۸ سالن سینمایی به فروش ۳۱۰ میلیون و۳۲۵  هزار تومان دست یافته است و در کنار آن فیلم سینمایی «سر به مهر» ساخته هادی مقدم دوست نیز در ۳۵ روز اکران عمومی در ۳۷ سالن سینمایی تاکنون توانسته ۳۵۸ میلیون و ۶۲۶ هزار تومان فروش کند.

 

فیلم سینمایی «ابرهای ارغوانی» ساخته سیامک شایقی ۳۵ روز است که در ۴ سالن سینمایی اکران شده و تا کنون ۸۲ میلیون و ۲۶۴ هزار تومان فروش کرده است. همچنین فیلم سینمایی «استرداد» به کارگردانی علی غفاری در ۵۹ روز اکران با ۲۱ سالن سینمایی به فروش ۴۹۱ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان رسیده است. فیلم سینمایی «نازنین» ساخته مهدی گلستانه که ۵۹ روز از اکران عمومی آن در ۲۱ سالن سینمایی می گذرد تا به امروز ۵۴۲ میلیون و ۸۷۹ هزار تومان فروش کرده است.

 

 «عملیات مهد کودک» نیز فیلمی برای کودکان است ساخته فرزاد اژدری که در ۹۸ روز اکران عمومی خود در ۳۳ سالن سینمای به فروش ۴۷۴ میلیون و ۳۷۸ هزار تومان دست یابد. فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی احسان عبدی پور بعد از ۷۷ روز اکران در ۱۲ سالن سینمایی تا امروز توانسته ۱۴۱ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان فروش کند. همچنین فیلم سینمایی «آسمان زرد کم عمق» ساخته بهرام توکلی، بعد از ۵۹ روز اکران عمومی در ۱۲ سالن سینمایی به فروش ۲۴۸ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان دست یافته است.

فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» ساخته محمدهادی کریمی پس از ۹۸ روز اکران در یک سالن سینمایی ۲۲۹ میلیون و ۸۲۶ هزار تومان فروش کرد.

 

فیلم سینمایی «به خاطر پونه» به کارگردانی هاتف علیمردانی نیز در ۱۱۹ روز اکران در ۴ سالن سینمایی به فروش ۶۱۷ میلیون و ۹۷۱ هزار تومان رسید و فیلم سینمایی «ترنج» ساخته مجتبی راعی در ۵۹ روز اکران عمومی در ۵ سالن سینمایی ۲۰ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان فروخته است. فیلم سینمایی «گناهکاران» به کارگردانی فرامرز قریبیان در ۱۰۵ روز اکران در ۳ سالن سینمایی به فروش ۲۴۶ میلیون و ۴۹۶ هزار تومانی دست یافت.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.