شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱

گزارش اکران و فروش/

فروش چهار میلیونی «سگ‌های پوشالی» و «برلین ۷- » در سه روز اول اکران

برلین منفی هفت+ سگ های پوشالی

هر یک از فیلم های «سگ های پوشالی» و ««برلین ۷- » در سه روز اکران عمومی خود بیش از چهار میلیون تومان فروش کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی «سگ های پوشالی» نخستین ساخته رضا توکلی که از چهارشنبه؛ ۱۸ دی ماه با سرگروهی سینما قدس در ۱۶ سالن سینمایی به نمایش درآمد، در سه روز اکران خود توانسته ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروش کند. همچنین فیلم سینمایی  «برلین ۷- » ساخته رامتین لوافی، روز چهارشنبه؛ ۱۸ دی ماه جایگزین فیلم «خسته نباشید» در سرگروهی سینما آزادی شد و در ۵ سالن سینمایی به اکران درآمد که تاکنون ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروش کرده است.

فیلم سینمایی «روز روشن» به کارگردانی حسین شهابی در ۷ روز اکران با سرگروهی سینما عصرجدید در ۱۰ سالن سینمایی به فروش ۱۱ میلیون و ۶۶۲ هزار تومان دست یافته است. فیلم سینمایی «بوی گندم» ساخته محمدرضا خاکی با ۲۲ روز اکران در ۳۱ سالن سینمایی، با سرگروهی سینما آفریقا به فروش ۱۲۸ میلیون ۹۹۲ هزار تومان دست یافته است. فیلم سینمایی «خسته نباشید» به کارگردانی محسن قرایی و افشین هاشمی در ۲۸ روز اکران ۹ سالن سینمایی ۳۵میلیون و ۱۳۶ هزار تومان فروش کرده است.

فیلم سینمایی «جیب بر خیابان جنوبی» به کارگردانی سیاوش اسعدی در ۲۸ روز اکران عمومی خود در ۳۲ سالن سینمایی به فروش ۲۶۵ میلیون و۱۹۷  هزار تومان دست یافته است و در کنار آن فیلم سینمایی «سر به مهر» ساخته هادی مقدم دوست نیز در ۲۸ روز اکران عمومی در ۲۹ سالن سینمایی تاکنون توانسته ۲۸۱ میلیون و ۵۷ هزار تومان فروش کند.

فیلم سینمایی «ابرهای ارغوانی» ساخته سیامک شایقی ۲۸ روز است که در ۹ سالن سینمایی اکران شده و تا کنون ۷۴ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان فروش کرده است. همچنین فیلم سینمایی «استرداد» به کارگردانی علی غفاری در ۵۲ روز اکران با ۲۳ سالن سینمایی به فروش ۴۷۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان رسیده است. فیلم سینمایی «نازنین» ساخته مهدی گلستانه که ۵۲ روز از اکران عمومی آن در ۲۶ سالن سینمایی می گذرد تا به امروز ۵۳۰ میلیون و ۸۳۳ هزار تومان فروش کرده است.

فیلم سینمایی «عملیات مهد کودک» فیلم در ژانر کودک ساخته فرزاد اژدری در ۹۱ روز اکران عمومی خود در ۴۰ سالن سینمای به فروش ۴۴۸ میلیون و ۸۸۹ هزار تومان دست یابد. فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی احسان عبدی پور بعد از ۷۰ روز اکران در ۹ سالن سینمایی تا امروز توانسته ۱۳۶ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان فروش کند. همچنین فیلم سینمایی «آسمان زرد کم عمق» ساخته بهرام توکلی، بعد از ۵۲ روز اکران عمومی در ۱۱ سالن سینمایی به فروش ۲۳۵ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان دست یافته است.

 فیلم سینمایی «آزادراه» ساخته عباس رافعی با ۷۰ روز نمایش در ۱ سالن سینمایی در تهران توانست به فروش ۴۷ میلیون و ۳ هزار تومانی دست یابد و فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» ساخته محمدهادی کریمی پس از ۹۱ روز اکران در ۲ سالن سینمایی ۲۲۹ میلیون و ۵۰۸ هزار تومان فروش کرد.

فیلم سینمایی «به خاطر پونه» به کارگردانی هاتف علیمردانی نیز در ۱۱۲ روز اکران در یک سالن سینمایی به فروش ۶۱۴ میلیون و ۹۰۶ هزار تومان رسید و فیلم سینمایی «ترنج» ساخته مجتبی راعی در ۵۲ روز اکران عمومی در ۲ سالن سینمایی ۲۰ میلیون و ۹۴ هزار تومان فروخته است. فیلم سینمایی «گناهکاران» به کارگردانی فرامرز قریبیان در ۹۸ روز اکران در ۲ سالن سینمایی به فروش ۲۴۳ میلیون و ۴۶۱ هزار تومانی دست یافت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.