یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳

پروین‌حسینی: «رویای مارسل» اطیابی پروانه ساخت گرفت/ مقدمات ساخت را جدی‌تر پیگیری می‌کنیم

امیر پروین حسینی*

سید امیر پروین حسینی با اعلام این خبر درباره تولید «رویای مارسل» گفت: فیلمبرداری این فیلم در برزیل انجام خواهد شد و با اخذ پروانه ساخت تلاش می کنیم فیلم را تا قبل از عید بسازیم که اکران آن را در ایام جام جهانی در ایران و بزریل داشته باشیم.

سید امیر پروین حسینی با اعلام این خبر درباره تولید «رویای مارسل» به سینماپرس گفت: فیلمبرداری این فیلم در برزیل انجام خواهد شد و با اخذ پروانه ساخت تلاش می کنیم فیلم را تا قبل از عید بسازیم که اکران آن را در ایام جام جهانی در ایران و بزریل داشته باشیم.

وی ادامه داد: در سفری که به همراه نویسنده و کارگردان به برزیل داشتیم لوکیشن های «رویای مارسل» انتخاب شد و از اینجا به بعد مقدمات ساخت را جدی تر پیگیری می کنیم.

پروین حسین درباره انتخاب عوامل گفت: بازیگران این فیلم ترکیبی از ایران و برزیل است اما هنوز قراردادی منعقد نشده در حالی که بازیگران،مدیر فیلمبرداری و مدیر تولید انتخاب شده اند  و سایر عوامل هم در حال انتخاب هستند.

گفتنی است، این فیلم تولید مشترک بین ایران و برزیل است که فیلمنامه آن توسط «رضا مقصودی» به نگارش درآمده که علاوه بر ایران در بزریل هم تصویب شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.