شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰

اطیابی: مخاطب برزیلی و ایرانی از «رویای مارسل» راضی خواهد بود

مسعود اطیابی

مسعود اطیابی درباره ساخت فیلم سینمایی «رویای مارسل» که به تازگی پروانه ساخت آن صادر شده است گفت: توافقات با طرف برزیلی هم توسط پروین حسینی انجام شده، فیلمنامه بعد از یک بار بازنویسی ترجمه خواهد شد تا برای طرف برزیلی هم ارسال شود.

مسعود اطیابی درباره ساخت فیلم سینمایی «رویای مارسل» که به تازگی پروانه ساخت آن صادر شده است به سینماپرس گفت: توافقات با طرف برزیلی هم توسط پروین حسینی انجام شده، فیلمنامه بعد از یک بار بازنویسی ترجمه خواهد شد که برای طرف برزیلی هم ارسال شود.

وی ادامه داد: هنوز سرمایه‌گذارایران مشخص نشده است و البته سرمایه گذار برزیلی برای اکران برزیلی سهم دارد که آنها هزینه های خود را انجام می دهند و ما هم هزینه های خودمان را و این توافقات انجام شده است.

اطیابی با اشاره به اینکه «رویای مارسل» یک داستان اجتماعی در فضای کمدی موقعیت دارد، خاطرنشان کرد: این فیلم درباره جام جهانی نیست اما به دلیل اینکه در آن فضا ساخته می شود ممکن است، نگاهی هرچند کوتاه به این رویداد داشته باشیم اما جام جهانی در حاشیه «رویای مارسل» قرار دارد.

کارگردان «خروس جنگی» با اشاره به اینکه هنوز با بازیگران قراردادی امضا نشده است،‌گفت: سعی می کنیم از بازیگران خوب ایرانی و برزیلی استفاده کنیم اما با بازیگر اصلی مورد نظرمان هم توافقات اولیه را انجام دادیم که از کمدین‌های سینما و بازیگران جدی استفاده خواهیم کرد.

اطیابی با تکذیب ساخت فیلم «اخلاقتو خوب کن2» گفت: «رویای مارسل» ربطی به ساخت این فیلم ندارد و فعلا برنامه‌ای برای ساخت این فیلم در نظر نداریم.

وی با اشاره به اینکه قرار است «رویای مارسل» اواخر امسال ساخته شود، خاطرنشان کرد: تا اینجای کار از بودجه بخش خصوصی استفاده کردیم و با سرمایه گذاری در این فیلم می تواند به ارز آوری کمک کند که این کار از دریچه سینما انجام خواهد شد.

اطیابی با تاکید بر اینکه دولت می‌تواند در این فیلم‌ها سرمایه‌گذاری کند، یادآور شد: اگر سینمای ایران در کارهای مشارکتی به شکلی کار کند که برایش درآمد ارزی داشته باشد، باید مورد حمایت قرار بگیرد، پیگیر حمایت ها هستیم و قول هایی هم گرفتیم و فکر می کنم که انشاالله انجام شود.

وی با اشاره به اینکه لوکیشن‌های برزیل انتخاب شده است، افزود: کلیات لوکیشن‌ها بازدید شده و با برخی بازیگران برزیلی هم صحبت هایی انجام شده است، بیشتر تجهیزات را در بزریل خواهیم داشت و مشکل کار عظیمت از اینجا است که سخت و خسته کننده خواهد بود اما در ادامه آسانتر خواهد شد.

اطیابی با اشاره به اینکه یک ماه و نیم فیلمبرداری این فیلم در برزیل زمان خواهد برد،گفت: شش روز هم در ایران فیلمبرداری خواهیم داشت اما اکران این فیلم هم در اینجا خواهد بود و هم در برزیل چرا که نمی خواهیم بازار بزریل با جمعیت و تعداد بالای سالن‌هایش را از دست بدهیم، فیلمنامه این فیلم طوری نوشته شده است که مخاطب ایرانی و برزیلی را با هم راضی نگه خواهد داشت ومطمئنم جزو فیلم های پرمخاطب سال آینده خواهد شد که امیدوارم پشتیبانی از ما انجام شود که یک پشتوانه اجرایی و عملیاتی را داشته باشیم.

این کارگردان با اشاره به فضای فیلم،‌افزود: «رویای مارسل» قرار نیست فاخر باشد، یک کمدی ساده است که سعی می کنیم از ساختار ساده ای استفاده کنیم اما جذابیت قصه می تواند مخاطب را با خود همراه کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.