چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰

«لامپ صد» در آخرین دقایق به فیلم فجر رسید

لامپ صد

فیلمبرداری سینمایی«لامپ صد» به کارگردانی «سعید آقاخانی» در دلیجان و بیابان‌های اطراف آن به پابان رسید و نسخه اولیه فیلم در آخرین روز از مهلت تحویل فیلم‌ها به دفتر جشنواره ارسال شد .

به گزارش سینماپرس "لامپ صد"با نام قبلی"هیولا" نوشته سعید آقاخانی است و داستان زندگی فرزین با بازی "محسن تنابنده" را روایت می کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی میکند.

محسن تنابنده ؛ ساره بیات ،مسعود کرامتی ، پوریا پورسرخ ، نیما شاهرخ شاهی و حمید لولایی ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

شایان ذکر است صداگذاری و تدوین "لامپ صد" بطور هم زمان آغاز شده است و فیلم قطعا در سی و دومین  جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور خواهد داشت.

عوامل و دست اندرکاران این فیلم عبارتند از :

نویسنده و کارگردان:سعید آقاخانی،تهیه کنندگان:محسن محسنی نسب،احسان دلاویز،مجری طرح:محسن تنابنده،مدیر تولید:حسن مصطفوی،مدیر فیلمبرداری:امیر معقولی،طراح چهره پردازی:عبدالله اسکندری،تدوین:بهرام دهقانی،صدابردار:مهران ملکوتی،طراح صحنه و لباس:گلرخ حقیقی،برنامه ریز:فرشاد ارج،دستیار اول کارگردان:مصطفی تنابنده،عکاس مریم تخت کشیان،مشاور رسانه ای:منصوره بسمل

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.