دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲

محسنی نسب: همه عوامل «لامپ صد» متعلق به سینمای بدنه هستند/ در ساخت فیلم‌های تجاری خطر ابتذال فیلم وجود دارد

لامپ صد

محسن محسنی نسب؛ تهیه کننده فیلم «لامپ صد» درباره آخرین مراحل فنی این فیلم گفت: اصلاح رنگ «لامپ صد» در حال انجام است و بعد از این مرحله نسخه کامل آن تحویل دفتر جشنواره خواهد شد.

محسن محسنی نسب؛ تهیه کننده فیلم «لامپ صد» درباره آخرین مراحل فنی این فیلم به سینماپرس گفت: اصلاح رنگ «لامپ صد» در حال انجام است و بعد از این مرحله نسخه کامل آن تحویل دفتر جشنواره خواهد شد.

وی درباره حذفیات برخی پلان ها افزود: به طور طبیعی همه آثار این ویژگی را دارند که با نظر کارگردان ها تغییراتی در تدوین داشته باشند، این حذفیات در واقع به دلیل تند کردن فیلم انجام شده است.

محسنی نسب درباره این فیلم خاطرنشان کرد: از وقتی فیلمنامه را خواندم به این رسیدم که قرار است یک فیلم شریف تولید شود و «لامپ صد» جزو فیلم هایی است که کمتر در سینمای ایران ساخته شده است که به یک معضل اجتماعی با یک نگاه دقیق و تیم خوب به خصوص «محسن تنابنده» که به نظرم لقب سوپراستار در شان اوست و یکی از دلایلی که باعث شده من «لامپ صد» را بیشتر دوست داشته باشم حضور محسن تنابنده است.

این تهیه کننده درباره شباهت «لامپ صد» با سریال های سعید آقاخانی افزود: شباهتی زیادی نمی توان قائل شد اما این فیلم جذابیت سریال های سعید آقاخانی را دارد و همه عواملی که در این فیلم کار کرده اند از عناصر سینمای بدنه هستند و به یقین فیلم پرمخاطب خواهد بود اما بیشتر آقای آقاخانی روی لبه تیغ حرکت کردند و من به عنوان تهیه کننده اصلا در کارگردانی دخالت نکردم، چرا که من تجربه این را داشتم که تهیه کننده در کارم دخالت کند و باید در نظر داشت که سعید آقاخانی تجربه زیادی دارد و کارگردان توانایی است. دکوپاژهای تازه‌ای را تجربه کرده که کمتر در سینما به آن پرداخت می شود.

محسنی نسب یادآور شد: در ساخت فیلم های تجاری خطر مبتذل شدن فیلم وجود دارد که دیده شده که حتی برای جذب مخاطب از ارزش ها عبور می کنند که این باعث افت کیفیت فیلم هم می شود اما آقاخانی به خوبی از کنار آن عبور کرد و «لامپ صد» را تبدیل به یک فیلم خوش ساخت کرد.

محسن تنابنده، ساره بیات، مسعود کرامتی، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی و حمید لولایی ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

عوامل و دست اندرکاران این فیلم عبارتند از :

نویسنده و کارگردان:سعید آقاخانی،تهیه کنندگان:محسن محسنی نسب،احسان دلاویز،مجری طرح:محسن تنابنده،مدیر تولید:حسن مصطفوی،مدیر فیلمبرداری:امیر معقولی،طراح چهره پردازی:عبدالله اسکندری،تدوین:بهرام دهقانی،صدابردار:مهران ملکوتی،طراح صحنه و لباس:گلرخ حقیقی،برنامه ریز:فرشاد ارج،دستیار اول کارگردان:مصطفی تنابنده،عکاس مریم تخت کشیان،مشاور رسانه ای:منصوره بسمل

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.