سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹

مهرداد فرید: از متقاعد کردن مدیران میانی مایوس شدم/ فضای امروز اسطوره‌کش است

مهرداد فرید

مهرداد فرید: امیدوارم پروانه نمایش ویدیویی فیلم را که در ارشاد مانده است صادر کنند، دو اصلاحیه روی همان نسخه‌ای که در دولت قبل اکران شده در نظر گرفتند.

«مهرداد فرید» درباره پخش نسخه خانگی «بیتابی بیتا» به سینماپرس گفت: امیدوارم پروانه نمایش ویدیویی فیلم را  که در ارشاد مانده است صادر کنند، دو اصلاحیه روی همان نسخه ای که در دولت قبل اکران شده در نظر گرفتند، در حالی که اکران آن حتی در برخی شهرستانها ادامه دارد. در نهایت من هم از متقاعد کردن مدیران میانی مایوس شدم و مجبور به قبول آن شدم و امکانش هم نیست که در بخشی از منوی اصلی فیلم این صحنه ها آورده شود.

کارگردان «همخانه» درباره تحلیل خودش از این اتفاق گفت: مدیران ارشد مثل ایوبی و جنتی مرامنامه‌ای دارند که در آن آورده شده است سانسور کاهش یابد. اتفاقی که افتاده این است که مدیران میانی همسو با مدیران بالا دستی نیستند و به این دلیل که نگرانی فشارها بیرون از سازمان بوده اند و سخت گیری می کنند که این سخت گیری ها دامن خودشان را نگیرند،اگر این نگرانی ها را کنار بگذارند و دنباله رو همان مرام نامه باشند،این مسائل بوجود نخواهد آمد.  

وی ادامه داد: «بیتابی بیتا» 10 روز دیگر به همراه پشت صحنه توسط رسانه فیلمسازان جوان وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

کارگردان «از ما بهترون» درباره ساخت فیلم «کوروش زنده است» گفت: امیدوارم به لحاظ سرمایه و بودجه تامین شود. در حال مذاکره با سرمایه گذار هستم و همینطور فارابی که بتوانیم وام دریافت کنیم.

وی درباره داستان این فیلم گفت: داستان برمی‌گردد به شخصیت معاصری مثل کوروش که مسائل روز اجتماعی،اقتصادی گریبانگیرش شده و در حال دست و پا زدن در این جامعه است، قصه درام اجتماعی شهری است و جرقه این داستان به این شکل در ذهنم خورد که اگر کوروش کبیر الان بین ما بود، آیا تبدیل به یک اسطوره می شد؟ یا می شد مثل ما و بعد به این می رسیم که فضای امروزی اسطوره کش است و اجازه نمی دهد آدمها رشد کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.