جمعه ۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰

مهرداد فرید عنوان کرد:

«بی‌تابی بیتا» تنها در اسرائیل اجازه اکران ندارد/ شرکت پخش خارجی تبلیغات را به جم تی وی داده است

مهرداد فرید2

سینماپرس- گروه سینما/ فیلم سینمایی «بی‌تابی بیتا» تنها در اسرائیل اجازه اکران ندارد و در مذاکره ای که با شرکت کانادایی پخش کننده آن شده است این شرکت می تواند هر گونه تبلیغی برای فیلم داشته باشد.

مهرداد فرید؛ کارگردان «بی‌تا بی بیتا» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: این فیلم به صورت سینماتک در کشورهای اروپایی و آمریکایی در تجمعات ایرانیان و بنا به تقاضای آن ها اکران می شود اما من هنوز گزارشی از چگونگی اکران و استقبال این فیلم در خارج از کشور دریافت نکردم اما طی مذاکره ای که با شرکت پخش کننده این فیلم داشته ایم تنها در رژیم اشغالگر قدس اجازه اکران این فیلم داده نشده و در کشورهای دیگر طبق قرارداد اجازه اکران وجود دارد و این شرکت برای هرگونه تبلیغات مجاز است.

 

وی ادامه داد: فروش فیلم در ایران به دلیل سه اتفاق انتخابات، پیروزی فوتبال و کنکور چندان قابل توجه نبود اما از این هفته امیدواریم شرایط اکران بهبود یابد. شیب نمودار اکران فیلم در حال حاضر رو به بالا است و بنظر می رسد در روزهای آینده استقبال از «بی‌تا بی بیتا» بهبود یابد.

 

الهه حصاری و حامد بهداد در پشت صحنه فیلم سینمایی «بیتابی بیتا» به کارگردانی مهرداد فرید

 

گفتنی است، فیلم سینمایی «بی تابی بیتا» به کارگردانی مهرداد فرید در مورد دختر جوانی است که به تازگی در یک مطب دندانپزشکی به عنوان منشی، مشغول به کار شده است. همه چیز وفق مراد اوست تا این که برخی از بیماران به او تهمت های ناروایی می زنند. امیر که به عنوان دستیار دندانپزشک دل به بیتا بسته است نمی‌تواند این تهمت‌ها را تحمل کند تا این که ...

 

حامد بهداد، الهه حصاری، فریبا کوثری، مجید مشیری، ذبیح افشار، نگار حسن‌زاده، شیوا خنیاگر، مانا عمویی، بهزاد جعفری، بهزاد اشکان، عصمت الملوگ قجر و غلامرضا عسکری از بازیگران فیلم هستند.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.