دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد:

«سکوت خیس» قاسم افشار بعد از شش سال شکسته می‌شود!

قاسم افشار

«سکوت خیس» عنوان آلبوم جدیدی از قاسم افشار است که پس از ماه‌صفر توزیع خواهد شد، این خواننده اظهار داشت: «سکوت خیس» بعد از شش سال دوری‌ام از عرصه موسیقی، منتشر می‌شود.

قاسم افشار؛ خواننده کشورمان در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینماپرس در رابطه با  فعالیت های جدید خود در حوزه موسیقی عنوان کرد: بعد از گذشت شش سال، آلبوم «سکوت خیس» را پس از پایان ماه‌های محرم و صفر منتشر خواهم کرد، این آلبوم 11 قطعه دارد که «شادی خانم»، «تاوان»، «انتقام»و... عنوان برخی از قطعه های آن نام دارد.

 

وی بیان کرد: بابک صحرایی، مریم اسدی، پگاه موسوی، رومینا تجلی و داریوش شهریاری ترانه سرایانی هستند که در این آلبوم با من همکاری داشته اند همچنین محمد رضا چراغعلی، تورج شعبانخوانی، امیر عباس حسن زاده، پوریا حیدری، امین قباد، میلاد اکبری، بهرنگ قدرتی، بهروز علیاری و افشین مغراضی آهنگسازان آلبوم «سکوت خیس» هستند.

 

افشار در رابطه با دوری شش ساله خود از عرصه موسیقی اظهار داشت: به علت فضای بد موسیقی ترجیح دادم که کار نکنم تا اینکه حدود چهار سال پیش به تولید این آلبوم پرداختیم که البته به علت اذیت هایی که یک شرکت موسیقی در رابطه با این آلبوم انجام داد، انتشار آن به تعویق افتاد.

 

این خواننده در رابطه با انتظار خود از مسئولان موسیقی عنوان کرد: امیدوارم که فضای بهتری بر موسیقی کشور حاکم شود، بیشترین انتظار من و همه فعالان در عرصه موسیقی حمایت مادی و معنوی است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.