شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶

«استرداد» هر سه روز ۲۰ میلیون فروخت/«ما همه گناهكاريم» چهارشنبه به تهران برمی‌گردد

استرداد

محسن علی اکبری تهیه کننده فیلم سینمایی «ما همه گناهكاريم» که هم اکنون فیلم استرداد را بر روی پرده دارد آخرین آخبار این دو فیلم را به سینماپرس داد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس فیلم سینمایی «ما همه گناهكاريم» که اولين فيلم بلند سينمايي حامد امرايی است و تهیه کنندگی آن بر عهده محسن علی اکبری است در پایان هفته با اتمام فیلمبرداری در لوکیشن های شمال به تهران بازمی گردد.

محسن علی اکبری تهیه کننده این فیلم در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: چهار شنبه این هفته آخرین روز فیلمبرداری در شمال است و گروه بعد از اتمام این مرحله به تهران بازمی گردد. از روز شنبه صحنه های مربوط به هنگامه قاضیانی و حمیدفرخ نژاد را در تهران فیلمبرداری می کنیم.

علی اکبری افزود: قطعا بازیگران جدیدی به این فیلم اضافه می شوند اما هنوز اتفاق خاصی نیافتاده است و ما در حال رایزنی با چند بازیگر هستیم که قرار است به پروژه اضافه شوند. مدیر تولید و مدیر برنامه ریزی هنوز چیزی برای امضا برای من نفرستاده اند.

تهیه کننده «استرداد» اظهار داشت: ۴۵ جلسه فیلمبرداری برای این فیلم در نظر گرفته بودیم که ۲۰ جلسه از آن در لوکیشن های شمال کشور انجام می شود و مابقی در تهران است.

وی افزود: ما صدرصد فیلم را به جشنواره فجر می رسانیم. تدوين همزمان آن توسط حسن حسندوست انجام مي شود برای صداگذاری با امیرحسین قاسمی به توافق رسیده ام و در حال رایزنی هستیم تا با یک آهنگساز به توافق برسیم.

محسن علی اکبری در پایان تصریح کرد: فیلم سینمایی «استرداد» به جهت اینکه سعی شده در آن استاندارد های سینما رعایت شود و یک فیلم در مدیوم سینما بسازیم یقینا هر تماشاگری را راضی از سالن بیرون خواهد فرستاد و این راضی بودن مخاطب انشاالله با یک فروش نسبتا خوب همراه می شود. پیش بینی من حداقل دو میلیارد برای این فیلم است که اگر در فصل بهتری اکران می شد شانس بهتری داشت. تا امروز ۶۰ میلیون فروخته است. یعنی هر سه روز 20 میلیون فروش کردیم.
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.