یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱

راهیان نور در قزوین «تاشکفتن» شد

عکس راهیان نور

سینما پرس- گروه هفت هنر/ مستند «تا شکفتن» به کارگردانی سید خسرو حسینی و تهیه کنندگی مهدی احمدی در رابطه با «اردوی راهیان نور» تولید شد.

سید خسرو حسینی؛ کارگردان و مستند ساز در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس با بیان اینکه به تازگی تولید مستندی با نام «تا شکفتن» را به پایان رسانده است در این رابطه اظهار داشت: این مستند در رابطه با اردوهای «راهیان نور» است که با حضور تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تولید شده است.

 

وی ادامه داد: از آنجا که در حوزه اردوهای راهیان نور کارهای جدی کمی در حوزه فیلمسازی انجام شده است قصد داشتم که فیلم مستندی را در رابطه با موضوع بسازم که دارای وجهه نمایشی نیز باشد.

 

حسینی در رابطه با داستان مستند «تا شکفتن» تصریح کرد: دانشجویانی که در این مستند حضور دارند در طول مسیر یک سری از خاطرات شهدا را بازسازی و تعریف می کنند و در واقع فضای این مستند در میان گذشته و حال در جریان است.

 

این کارگردان با بیان اینکه وقایعی که از زبان دانشجویان تعریف می شود بر اساس کتابی به نام «دسته یک» است، در این رابطه توضیح داد: در زمان دفاع مقدس یک سری از بچه های جنگ به نام دسته یک حضور داشتند که همه آنها به جز فرمانده شان شهید می شوند، هر کدام از این شهیدان از زمان آموزشی تا حضور در مناطق عملیاتی قصه ای داشتند که در بازسازی خاطرات در مستند «تا شکفتن» روایت می شود.

 

کارگردان فیلم «برداشت اول» خاطر نشان کرد: مستند «تا شکفتن» در مدت زمان ۴۳ دقیقه به تهیه کنندگی مهدی احمدی و نویسندگی و کارگردانی خودم تولید شده است، همچنین این مستند تولید مرکز قزوین است.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.