دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸

دکور مناظره ها خاک نخواهد خورد!

مناظره

سینماپرس - گروه تلویزیون/ برنامه «مناظره» با موضوعات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و حضور مسئولان و مقامات کشوری با هدف بررسی ریزبینانه و دقیق مسائل و مشکلات جامعه و نیز ارائه راهکار و راه حل های این مسائل به زودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد .

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی سیما، مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما گفت: پس از موفقیت تلویزیون در برنامه مناظره نامزدهای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری؛ شبکه ملی فرصتی فراهم کرده است تا در شکل حرفه ای و علمی مسائل و موضوعات ملی مطرح و نظرات مختلف اطراف آن مسئله بررسی و نقادی شود.

 

وی افزود: در این برنامه مردم فرصت خواهند داشت تا سوالات و مطالبات خود را با مسئولان مطرح و در تمامی زمینه ها پاسخ مناسب دریافت کنند. البته مسئولان شرکت کننده در این برنامه فقط نظرات یکدیگر را نقد نمی کنند بلکه باید در پایان برنامه به راه حل مشخصی برای ارائه و اقدام دست یابند.

 

مدیر شبکه یک سیما همچنین برگزاری موفق و اثرگذار برنامه های مناظره های انتخاباتی که بین نامزدهای ریاست جمهوری و همچنین نمایندگان آنها در موضوعات مختلف انجام شد را انگیزه ای برای ادامه دادن روند برنامه های مناظره ای در سیما اعلام کرد و گفت: پخش برنامه های چالشی اصلی ترین رسالت های صداوسیما است.

 

وی اضافه کرد: امیدواریم با تولید و پخش چنین برنامه هایی در حل مسایل و مشکلات، گامی موثر برداشته شود. «مناظره» در اولین برنامه خود، نگاهی به صنعت خودروسازی در ایران خواهد داشت و چالش های این صنعت را از منظر مردم، مدیران صنایع خودروسازی، خصوصی سازان و قطعه سازان به بوته نقد و بررسی خواهد گذاشت. برنامههای بعدی نیز به موضوعات مسکن مهر، ازدواج جوانان، و خانه سینما اختصاص خواهد داشت.

 

مهدی فرجی تولید برنامه مناظره را حاصل تلاش وجود اتاق فکری منسجم دانست و اضافه کرد: وجود اتاق فکری منسجم در پربارتر شدن این برنامه موثر خواهد بود.

 

برنامه مناظره کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیماست که در استودیوی ۱۱ و با همان دکور مناظره هشت نامزد انتخابات به زودی هر جمعه با اجرای مرتضی حیدری و تهیه کنندگی سعید نبی روی آنتن می رود.

 

 

انتهای پیام/ ع.ن/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.