جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰

پس از جشنواره‌های نیویورک و توکیو/

«کاپیتان فیلیپس» جشنواره لندن را افتتاح می‌کند

کاپیتان فیلیپس

سینما پرس- گروه سینما/ پنجاه و هفتمین دوره جشنواره فیلم لندن با نمایش جدیدترین فیلم سینمایی تام هنکس به نام «کاپیتان فیلیپس» افتتاح می‌شود.

به گزارش سینما پرس، مسئولان برگزارکننده پنجاه و هفتمین دوره جشواره فیلم لندن روز گذشته اعلام کردند که فیلم سینمایی «کاپیتان فیلیپس» (Captain Phillips) در مراسم افتتاحیه این جشنواره انگلیسی به نمایش در می‌آید.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، پل گرینگرس کارگردان «کاپیتان فیلیپس» است و تام هنکس در این فیلم سینمایی در نقش شخصی به نام «کاپیتان ریچارد فیلیپس» بازی می‌کند. این فیلم سینمایی براساس داستانی واقعی که در سال ۲۰۰۹ اتفاق افتاده، ساخته شده است و داستان ربوده شدن کشتی باری آمریکایی به نام «مائرسک آلاباما» توسط دزدان دریایی سومالیایی را به تصویر می‌کشد.

 

اسکات رودین، دانا برونتی و مایکل دلوکا تهیه‌کنندگان «کاپیتان فیلیپس» هستند و استودیو فیلمسازی «سونی پیکچرز» نیز این فیلم سینمایی را از تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) پاییز سال جاری روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می‌برد.

 

بیلی ری براساس کتابی به نام «وظیفه کاپیتان؛ دزدان دریایی سومالی، نیروهای دریایی و روزهای خطرناک در دریا» (A Caprain’s Duty: Somali Pirates, Navy Seals, and Dangerous Days at Sea) نوشته ریچارد فیلیپس و استفان تلتی، فیلمنامه فیلم سینمایی «کاپیتان فیلیپس» را نوشته است.

 

بنابر اظهارات مسئولان برگزارکننده پنجاه و هفتمین دوره جشنواره فیلم لندن، تام هنکس و پل گرینگرس نیز همزمان با اکران فیلم سینمایی «کاپیتان فیلیپس» در این جشنواره انگلیسی حاضر می‌شوند.

 

پنجاه و هفتمین دوره جشنواره فیلم لندن بین روزهای 9 تا 20 اکتبر (17 تا 28 مهر) پاییز سال جاری برگزار می‌‍‍‌شود.

 

انتهای پیام/ ع م - ب.ب 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.