سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴

نخستین پوستر نسخه هالیوودی «پسر پیر» رونمایی شد

پسر پیر

سینما پرس- گروه سینما/ پوستر منتشر شده از نسخه انگلیسی زبان «پسر پیر» جاش برولین را به تصویر می‌کشد که در حال رهایی از 20 سال اسارت در سلول انفرادی است.

به گزارش سینما پرس، همزمان با نزدیک شدن به تاریخ اکران نسخه انگلیسی زبان فیلم سینمایی «پسر پیر» (OldBoy)، مسئولان سازنده این پروژه از نخستین پوستر این فیلم درام اکشن رونمایی کردند.

 

پوستر منتشر شده جاش برولین را به تصویر می‌کشد که در حال رهایی از 20 سال زندگی در سلول افرادی است. برولین در این پوستر در حال بیرون آمدن از صندوقچه‌ای است که در یک فضای سبز وسیع قرار دارد. همچنین در گوشه‌ای از تصویر زنی در لباس صورتی پشت به دوربین قراردارد که با خود یک چتر زرد رنگ حمل می‌کند. همچنین مسئولان سازنده این فیلم سینمایی اعلام کرده‌اند که اسم فیلم نوشته شده روی پوستر را جاش برولین با دست خط خودش نوشته است.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، علاوه بر جاش برولین، ساموئل ال جکسو و الیزایت اولسن نیز از جمله بازیگران مطرح و برجسته‌ای هستند که در نسخه هالیوودی «پسر پیر» بازی کرده‌اند.

 

پسر پیر

اسپایک لی؛ کارگردان فیلم های سینمایی «ساعت بیست و پنج» (The 25th Houre)، «کار صحیح را انجام بده» (Do the Right Thing) و «مالکوم ایکس» (Malcolm X) ساخت نسخه هالیوودی «پسر پیر» را برعهده دارد و مارک پروتسویچ نیز فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته است.

 

نسخه هالیوودی فیلم سینمایی «پسر پیر» براساس یک فیلم سینمایی با همین نام ساخته شده است که پیش از این در سال 2003 میلادی توسط چان ووک پارک کره‌ای ساخته شده بود. نسخه اصلی این فیلم درام موفق به دریافت جایزه بزرگ هیات داوران جشنواره فیلم کن شد.

 

روی لی و دوگ داویسون تهیه کنندگان نسخه هالیوودی «پسر پیر» هستند و شرکت فیلمسازی «فیلم دستریکت» نیز این فیلم سینمایی را از تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) پاییز سال جاری روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌برد.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.