یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰

در نشست فیلم سینمایی «آقای الف» عنوان شد/

عطشانی: خوشبختانه هنوز مدیریت سینما افرادی هستند که فارغ از جناح بندی خاص فعالیت می‌کنند

علی عطشانی کارگردان در غرفه خبرگزاری سینمای ایران در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس-گروه سینما/ کارگردان فیلم سینمایی «آقای الف» در نشستی گفت: خوشبختانه هنوز در بدنه مدیریتی سینما بخش ها و افرادی هستند که فارغ از جناح بندی های خاص، تنها سینما برایشان اهمیت دارد و همین مساله ما را خوشحال و امیدوار می کند.

به گزارش سینماپرس،  به دعوت فرهنگسرای فردوس، چند تن از عوامل فیلم متشکل از علی عطشانی(کارگردان) شاهین نجومی (بازیگر) بابک محقق (طراح 3D ) سعید شرفی کیا (تهیه کننده) به همراه تعدادی از بازیگران و دست اندرکاران این پروژه سینمایی، روز دوشنبه  بیستم خرداد ماه جاری ازساعت 18 در این فرهنگسرا حاضر شده و ضمن دیدار و گفت و گو با علاقه مندان، به همراه مردم به تماشای فیلم آقای الف می نشینند.

بر پایه این گزارش پس از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی آقای الف با حضور عوامل یاد شده برگزار می شود. علاقه مندان برای حضور در این برنامه و تماشای فیلم می توانند به آدرس:  فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند.

 

در پی همکاری مطلوب برای اکران عمومی آقای الف علی عطشانی از تلاش شورای صنفی نمایش قدردانی کرد

 

علی عطشانی ضمن اشاره به تلاش های ارزنده شورای صنفی اکران به ویژه حبیب کاوش و سید ضیا هاشمی برای تخصیص سالنهای اضافه و همچنین تمدید زمان اکران «آقای الف» از سوی شورا افزود: خوشبختانه شورای صنفی یکی از معدود بخشهایی است که اهمیت اکران اولین فیلم سه بعدی تاریخ سینمای ایران را درک کرده و درایت شورا به ویژه آقایان کاوش و هاشمی سبب شد تا چند سالن سینما برای اکران این فیلم اختصاص یافته و با حمایت شورا زمان اکران آقای الف نیز حداقل تا پایان تابستان امسال تمدید شود.

 

عطشانی خاطرنشان ساخت: همین توجه ویژه ای که در بخش نمایش به «آقای الف» شده بیانگر این مساله است که این فیلم توانسته اولین گام را در جهت تحقق ساخت فیلم های سه بعدی از سوی سایر سینماگران کشور بردارد و خوشبختانه هنوز در بدنه مدیریتی سینما بخش ها و افرادی هستند که فارغ از جناح بندی های خاص، تنها سینما برایشان اهمیت دارد و همین مساله ما را خوشحال و امیدوار می کند.

 

این گزارش می افزاید، سید ضیا هاشمی رییس شورای صنفی نمایش اواخر سال گذشته در مصاحبه ای تاکید کرده بود: اگر فیلم آقای الف در جذب مخاطب موفق باشد قطعا می‌تواند تا 6 ماه به اکران خود ادامه دهد زیرا فیلم سه‌بعدی دیگری نداریم که جایگزین آن شود و به همین دلیل محدودیت اکران وجود ندارد.

 

فروش مناسب و امیدوار کننده آقای الف با وجود تک سئانس بودن نمایش سبب شد تا از هفته سوم اکران، سینماهای پردیس ملت و پردیس زندگی نیز به جمع سینماهای آزادی، فرهنگ، ایوان شمس و هویزه مشهد برای نمایش اولین فیلم سه بعدی تاریخ سینمای ایران اضافه شوند.

 

بر پایه این گزارش، «آقای الف» اولین فیلم سه بعدی سینمای ایران را علی عطشانی کارگردانی کرده و پوریا پورسرخ به همراه لیلا اوتادی و شاهین نجومی ایفاگر نقش های اصلی این فیلم بوده اند. بابک محقق طراح و مجری سه بعدی این اثر سینمایی  و امیر علی محسنین نیز نویسنده فیلمنامه آن هستند.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.