یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹

فیلم شان استون وارد مذاکره با جواد شمقدری شد

شان استون در گفتگوی اختصاصی با سینما پرس

سینماپرس- گروه سینما/ فیلم سینمایی «ایرباس» که با مشارکت موسسه رسانه‌های تصویری تولید خواهد شد با استعفای محمدرضا عباسیان عوامل این فیلم را نگران کرد و قرار است طی جلسه ای با رئیس سازمان سینمایی در مورد روند ساخت این فیلم گفت و گو کنند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی «ایرباس» که با مشارکت موسسه رسانه‌های تصویری تولدی خواهد شد با استعفای محمدرضا عباسیان عوامل این فیلم را نگران کرد که قرار است طی جلسه ای با رئیس سازمان سینمایی در مورد روند ساخت این فیلم گفت و گو کنند.

 

محمدرضا عباسیان در آخرین نشست مطبوعاتی خود اعلام کرده بود: «رقمی که موسسه رسانه های تصویری در این پروژه مشارکت می‌کند 15 درصد کل پروژه است؛ در صورتی که باقی رقم تهیه شود. فیلمنامه این فیلم حداقل سه بار بازنویسی شد تا نگاه ارزشی ما در آن لحاظ شود. بار اول دوستان ایرانی و آمریکایی و بار دوم اسکات فرانک آن را بازنویسی کردند. آخرین بار هم توسط پکستون بازنویسی نهایی شد. هم اکنون فیلمنامه آماده شده و در مرحله تولید باز اصلاح می‌شود»

 

 

این فیلم به تهیه کنندگی بهرام حیدری و نادر طالب‌زاده داستان هواپیمای ایرباس ایرانی A300 را روایت می کند که توسط ناو آمریکایی وینسنس سال ۱۳۶۷ در آب‌های خلیج فارس مورد هدف قرار گرفت.

 

 

«ایرباس» که صحنه‌هایی از آن نیز در آمریکا فیلمبرداری می‌شود با نقش آفرینی بازیگران مطرح ایرانی وخارجی همچون (شان استون) Et (ول کیمر) ساخته می شود.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.