شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹

مردان آهنینی جدید در راه است/

«قویترین مردان پایتخت» اردیبهشت به تلویزیون می‌آیند

قویترین مردان پایتخت

سینماپرس-گروه تلویزیون/ تهیه کننده برنامه «قویترین مردان پایتخت» از پخش سری جدید و متفاوت این برنامه از اردیبهشت ماه به صورت هفتگی از شبکه تهران خبر داد.

حامد امیری تهیه کننده برنامه «قویترین مردان پایتخت» در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس در توضیح عدم پخش این برنامه در ایام نوروز بیان کرد: پخش این مسابقه بعد از ایام عید انجام خواهد شد و در حال حاضر در حال طراحی دکور هستیم.

 

 امیری با اشاره به اینکه «قویترین مردان پایتخت»  هیچ ارتباط و تناسبی با «مردان آهنین» ندارد، ادامه داد: برای تولید این برنامه از تمامی ورزشکاران در همه رشته ها با بهره گیری از استعدادشان در زمینه های مختلف اعم از قدرت، استقامت، تعادل، تمرکز و ... استفاده شده است.

 

وی با معرفی یکی از آیتم های برنامه «قویترین مردان پایتخت»  اظهار داشت: یکی از آیتم های این برنامه مونتاژ ریل راه آهن است. به این صورت که شرکت کنندگان باید 2 ریل راه آهن 150 کیلوگرمی، 5 قطعه چوب تراورس که هر کدام از آنها 100 کیلوگرم است و 10 میخ را در 2 دقیقه و 30 ثانیه مونتاژ کنند.

 

تهیه کننده مجموعه «قویترین مردان پایتخت»  با اشاره به اینکه آیتم های چیده شده در برنامه به صورت پازل و دنباله یکدیگر است، بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروز فراخوانی برای شرکت در این مسابقه داده شد و حدود 700 نفر از علاقه مندان در رشته های مختلف جودو، کشتی، قایق رانی، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک،وزنه برداری و حتی برخی از شرکت کنندگان مردان آهنین در سالهای گذشته خواهان شرکت در این سری هستند.

 

امیری بیان کرد: قرار است از متقاضیان شرکت در مسابقه «قویترین مردان پایتخت»  آزمون ورودی آمادگی جسمانی به عمل آید و هرکس که بتواند حداقل نمره حضور در مسابقه را کسب کند امکان شرکت در این برنامه را دارد.

 

تهیه کننده «قویترین مردان پایتخت»  اعلام کرد: ضبط برنامه در مکان های تاریخی تهران مثل شهرک غزالی و شمس العماره انجام شده است و زمان هر برنامه حدود 60 دقیقه است که به احتمال زیاد پخش آن از اردیبهشت ماه و به طور هفتگی از شبکه تهران خواهد بود.

 

وی افزود: سه داور به عنوان کارشناس در این برنامه به شرکت کنندگان امتیاز می دهند و مجری برنامه هم به احتمال زیاد رضا فتاح که مجری گری اولین سری از این برنامه را بر عهده داشت خواهد بود.

 

امیری در پایان اعلام کرد: برای تولید برنامه «قویترین مردان پایتخت»  از تمامی فدراسیون های رشته های مختلف ورزشی کمک گرفته ایم و از کارشناسان آنها برای فراخوان ورزشکاران و نحوه اجرای این برنامه مشورت گرفته ایم تا این برنامه مطابق با استانداردهای ورزشی و متفاوت با سبک و سیاق برنامه های قبلی پخش شده در این زمینه باشد.

 

انتهای پیام/ع.ت/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.