یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۱

در دومین روز جشنواره موسیقی نواحی برگزار می شود

برگزاری 10 کنسرت و دو نشست پ‍ژوهشی در تهران و کرمان

 هفتمین جشنواره موسیقی نواحی

هفتمین جشنواره موسیقی نواحی برنامه‌های خود را امروز(25 اردیبهشت) با برگزاری 10 کنسرت و دو نشست تخصصی پ‍ژوهشی در تهران و کرمان ادامه می‌دهد.


به گزارش خبرگزاری سینمای ایران به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره موسیقی نواحی، دومین روز از این جشنواره با سخنرانی و کارگاه های آموزشی از ساعت 11 در سالن پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار می‌شود. در این برنامه موسیقی کوراغلوی تاجیکی ، با سخنرانی کرامت الله رحیم اف مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این در حالی است که از ساعت 16 نیز سالن رودکی میزبان موسیقی فارس و لرستان خواهد بود و در ادامه ایرج رحمان پور، پیمان بزرگ نیا و بهزاد پاکدل در حاشیه این اجرا به سخنرانی می‌پردازند.

سالن رودکی پس از این اجرا، در ساعت 18 به برگزاری برنامه از موسیقی کهکیلویه و بویر احمد، لردگان و بمئی، بختیاری اخنتصاص دارد که با سخنرانی محمد سعید اسلامی نژاد و همت هاشمی اجرا می‌شود.

در تالار وحدت نیز از ساعت 21 کنسرت گروه خیوه یولی به سرپرستی طواق سعادتی موسیقی ترکمن را اجرا می کنند و در ادامه کنسرت گروه موسیقی سازینه به سرپرستی پیمان بزرگ نیا به روی صحنه می‌رود.

همچنین در سالن خانه موسیقی از ساعت 18 کرامت الله رحیم اف درباره موسیقی کوراغلوی تاجیکی صحبت می کند و در ادامه موسیقی کوراوغلی خوان(گورقولی خوان) اجرا می شود.

در کرمان نیز کنسرت دو گروه رزیف به سرپرستی حسن رونده و گروه عنبر آباد بر گزار می شود. یاد آور می شود هفتمین جشنواره موسیقی نواحی از 24 تا 28 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

یادآور می‌شود هفتمین جشنواره موسیقی نواحی از 24 تا 28 اردیبهشت ماه سال جاری در تهران و کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.