سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲

وزیر ارشاد:

«پاکستان» نیز درست مانند «ایران» در خط مقدم دفاع از فلسطین و ملت فلسطین قرار دارد!!

محمدمهدی اسماعیلی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی گفت: پاکستان نیز درست مانند ایران، که حامی آرمان‌های فلسطین است بهتر از بسیاری از کشورهای اسلامی دیگر نشان داد که در خط مقدم دفاع از فلسطین و ملت فلسطین قرار دارد.

به گزارش سینماپرس، محمد مهدی اسماعیلی روز دوشنبه در نشست خبری درباره تعمیق روابط جمهوری اسلامی ایران و پاکستان، ریشه علایق فرهنگی‌ دو ملت، وضعیت مردم مظلوم غزه و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و هم‌افزایی امت اسلامی با یکدیگر، صحبت کرد.

وی در این نشست خبری گفت: پاکستان نیز درست مانند ایران، که حامی آرمان‌های فلسطین است بهتر از بسیاری از کشورهای اسلامی دیگر نشان داد که در خط مقدم دفاع از فلسطین و ملت فلسطین قرار دارد بنابراین پرداختن به مساله فلسطین در جریان این سفر، ضروری و محوری است.

شایان ذکر است که آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران روز دوشنبه به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در صدر هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، با بدرقه معاون اول رئیس جمهور، معاون بین‌الملل دفتر رهبر معظم انقلاب و جمعی از وزرا عازم اسلام‌آباد شد.

رئیس جمهور در سفر پاکستان با نخست وزیر، رئیس جمهور، رئیس مجلس سنای پاکستان و رئیس مجلس ملی این کشور دیدار کرده است.

آیت الله رئیسی همچنین عصر دوشنبه در دیدار جمعی از نخبگان علمی، فرهنگی، مذهبی و اقتصادی پاکستان به سخنرانی پرداخت.

سفر به برخی شهرهای دیگر پاکستان و دیدار با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی از برنامه های رئیس جمهور است.

سفر به شهر لاهور قلب فرهنگی پاکستان و شهر کراچی به عنوان قلب اقتصادی این کشور نیز در دستور کار آیت‌الله رئیسی در ادامه سفر خود به پاکستان قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.