سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

برای دوره دهم؛

هیات مدیره «انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران» برگزیده شدند

انجمن صنفی طراحان گرافیک متحرک

سینماپرس: مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده‌ نوبت سوم انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در خانه‌ هنرمندان ایران برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، مجمع عمومی به‌طور فوق‌العاده نوبت سوم انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، روز چهارشنبه ۱۰ آبان‌ با شرکت ۵۴۱ نفر از اعضای رسمی انجمن و با تایید نماینده وزارت کار در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

این در حالی بود که نوبت‌های اول و دوم مجمع به حد نصاب قانونی جهت برگزاری انتخابات هیات مدیره نرسیده بود.

عباس میرزاخانی بازرس هیات مدیره دوره قبل، به‌حدنصاب رسیدن شرکت‌کنندگان و رسمیت مجمع را اعلام کرد. سپس توضیحاتی کوتاه در مورد روند برگزاری مجمع ارایه و استعفای خود را اعلام کرد.

در این مجمع صنفی که به ریاست امرالله فرهادی برگزار شد، نامزدهای هیات مدیره و بازرس هر کدام معرفی کوتاهی از خود داشتند و در نهایت تعداد ۵۴۱ برگه تعرفه رای به صندوق ریخته شد که در ادوار مختلف مجامع این انجمن صنفی سابقه نداشت.

انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در سال ١٣٧۶ توسط مرتضی ممیز، قباد شیوا، ابراهیم حقیقی و ایرج میرزاعلیخانی فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است و تا کنون ۹ دوره هیات مدیره را پشت سر گذاشته است.

در نهایت پس از شمارش آرا زیر نظر نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعضای اصلی هیات مدیره دوره دهم انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران به شرح زیر اعلام شدند:

بهرام کلهرنیا با ۴۲۱ رای، سعید باباوند با ۳۲۱ رای، عادل صدر ممتاز با ۲۹۵ رای، حامد بیدی با ۲۵۹ رای، محمدرضا خاکساری با ۲۵۷ رای، نواب قزلباش با ۲۵۷ رای و بهداد صالحی با ۲۵۳ رای به عنوان اعضای دهمین هیات مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران انتخاب شدند.

همچنین حسین نوروزی با ۱۸۸ رای به عنوان بازرس اصلی، علیرضا وکیلی ورجوی و میلاد قلیچ به عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره و امیرسعید قالیچی‌ها به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.