جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

از شنبه ۲۵ شهریور؛

«اصغر نقی زاده» با «جنگ دوست‌داشتنی» به تلویزیون می‌آید

مجموعه «جنگ دوست‌داشتنی»

سینماپرس: مسابقه خانوادگی «خانه ما» همزمان با حلول ماه ربیع‌الاول و «جنگ دوست‌داشتنی» برنامه‌ای گفت‌وگو محور با اجرای اصغر نقی زاده است که به مناسبت ایام دفاع مقدس از شنبه ۲۵ شهریور روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش سینماپرس، این برنامه با توجه به ایام دفاع مقدس سعی دارد زیبایی‌های جنگ و خاطرات شیرین و طنز رزمندگان دفاع مقدس را به تصویر بکشد تا علاوه بر پرداختن به موضوع دفاع مقدس در ایام ربیع‌الاول برای مخاطبان، حال و هوایی طنزگونه به ارمغان آورد.

حقیقتاً هیچ جنگی، دوست داشتنی نیست اما آدم‌های جنگ گاهی دوست‌داشتنی می‌شوند. هیچ زخمی بدون درد نیست اما گاهی جای زخم‌ها دوست‌داشتنی می‌شود. هیچ سربازی عاشق جنگیدن نیست اما وقتی هدف دفاع از خاک باشد جنگیدن هم دوست‌داشتنی می‌شود. هیچ مادری به مرگ فرزندش راضی نیست اما وقتی نحوه مرگ، شهادت باشد مرگ هم دوست‌داشتنی می‌شود و در نهایت هیچ دورانی سراسر دوست‌داشتنی نیست اما در زمان مرور خاطرات، گاهی جنگ هم دوست‌داشتنی می‌شود.

اصغر نقی زاده، مجری و میزبان برنامه گفتگومحور «جنگ دوست‌داشتنی» با هدف پرداختن به این موضوعات با افرادی که در هشت سال دفاع مقدس به نحوی حضور داشتند به گفت‌وگو می‌نشیند تا روایتگر بخشی از خاطرات آنان باشد.

این برنامه محصول گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح به کارگردانی حسین همایون‌فر است که از شنبه ۲۵ شهریور به مدت هفت شب ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

پخش مسابقه خانوادگی «خانه ما» در شبکه دو

در مسابقه خانوادگی «خانه ما» سه خانواده از شهر باستانی قزوین به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و در پایان، خانواده برگزیده بر اساس پس‌انداز خود می‌تواند برنده جایزه صد برابری مبلغ پس‌انداز خود شود.

در این مسابقه تلویزیونی، خانواده‌های «رحمانی»، «مهرعلیان» و «ذوالقدر» در یک بازه زمانی یک ماهه و در چهارچوب مبلغی مشخص ضمن انجام فعالیت‌های روزمره و تفریحات خانوادگی باید در قالب یک کسب و کار خانوادگی، درآمدزایی نیز داشته باشند.

عواملی که با این برنامه همکاری دارند عبارتند از: سیداحسان عمادی (نویسنده)، محسن مرادی (مجری طرح)، مهدی جبین شناس (مشاور کارگردان)، زهره احمدزاده، ناصر فکور (تدوینگران)، روح الله گیتی نژاد (طراح لوگو)، عادل پیغامی، علی جعفری (مشاوران برنامه)، حسن ناجی (مدیر تصویربرداری)، احمد افشار (مدیر صدابرداری)، پیمان طالبی (گوینده)، محمودرضا حاجی نژاد (ناظر مسابقه)، زهرا حسن‌زاده، محمد مراوندی، مهسا سامانی، آرش ساقی (گرافیک)، زهرا حسن زاده، محمد مرادی (تیتراژ)، بابک افرا (خواننده و ترانه‌سرا) و عباس فراهانی (مدیر تولید).

مسابقه «خانه ما» به تهیه‌کنندگی احمد شفیعی و کارگردانی امین کفاش زاده و مسلم تهرانی به مناسبت حلول ماه ربیع‌الاول و فراهم آوردن لحظات شاد و مفرح برای خانواده‌ها از شنبه ۲۵ شهریور هرشب ساعت ۲۲ روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.