پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

به نقل از روابط عمومی فارابی؛

ایرنا خبر ایسنا درباره تغییر مدیرعامل فارابی را رد کرد

بنیاد سینمایی فارابی

سینماپرس: روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی هر گونه تغییر و تحول و جابجایی مدیریتی در این بنیاد را تکذیب کرد و گفت: سیدمهدی جوادی در دفتر کار حاضر است و جلسات کاری وی طبق برنامه در حال برگزاری است.

به گزارش سینماپرس، خبرگزاری ایرنا مطرح کرد که برخی رسانه‌ها از صبح امروز -چهاردهم تیرماه- اخباری را مبنی بر تغییر سیدمهدی جوادی از مدیریت بنیاد سینمایی فارابی منتشر کردند و گمانه‌زنی کردند مجید زین‌العابدین دستیار وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزهای آینده سکان مدیریت این نهاد سینمایی را برعهده می‌گیرد.

احسان هوشیارگر در گفت‌وگو با ایرنا، هر گونه اخبار درباره تغییر و تحول در مدیریت کلان بنیاد سینمایی فارابی را تکذیب کرد و گفت:‌ به‌رغم این شایعات که از صبح امروز در میان برخی رسانه‌ها منتشر شد، هیچ تغییر و تحولی صورت نگرفته و آقای سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد در محل دفتر کار خود حاضر است و امروز طبق برنامه کاری به امور بنیاد رسیدگی کرد.

مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی افزود: تغییر قریب الوقوع آقای جوادی که در برخی رسانه‌ها منتشر شد برای خود ما هم عجیب بود، زیرا همین امروز جلسه شورای معاونان به ریاست وی در بنیاد تشکیل شد و برنامه‌های پیش‌روی بنیاد طبق دستور کار منظم، مورد بررسی قرار گرفت، برنامه‌های روزهای آتی هم در حال پیگیری است و طبق برنامه انجام خواهد شد.

مشاور مدیرعامل مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی توضیح داد: جوادی دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان است و به صورت مستقیم و روزانه امور جشنواره را در دفتر بنیاد پیگیری و مدیریت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.