سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

سینمای جهان؛

ثبت کمترین میزان تماشاگر برای «گلدن گلوب ۲۰۲۱»

گلدن گلوب 2015

سینماپرس: در حالی که دیروز هفتادو هشتمین دوره مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب برگزار شد، این مراسم کمترین میزان مخاطب را جذب کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ددلاین، گلدن گلوب هفتاد و هشتم یکشنبه شب (صبح دوشنبه به وقت ایران) برگزار شد. این مراسم در نیویورک با اجرای تینا فی و در لس‌آنجلس با اجرای ایمی پولر به صورت مستقیم از شبکه ان‌بی‌سی پخش شد.

این مراسم که به دلیل کرونا با ۲ ماه تاخیر در مقایسه با سال‌های پیش برگزار شد، در جذب مخاطب چندان موفق ظاهر نشد.

گفته می‌شود یکی از عوامل این شکست انتقادهای شدیدی بود که در آستانه برگزاری گلدن گلوب علیه انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (HFPA) صورت گرفت و نبودن حتی یک عضو سیاهپوست در این انجمن را در میان ۸۷ عضو آن مطرح کرد.

مراسم امسال در میان مخاطبان ۱۸ تا ۴۹ ساله نرخ ۱.۲ را به جا گذاشته و حدود ۵.۴ میلیون بیننده داشته است. این رقم در مقایسه با مراسم سال پیش که ریکی جرویس اجرای آن را برعهده داشت با کاهشی نزدیک به ۶۰ درصد روبرو شده است.

مخاطبان مراسم سال ۲۰۲۰ با نرخ ۴.۷ در ۱۸ تا ۴۹ ساله‌ها حدود ۱۸.۳ میلیون بیننده داشت.

از نظر مقایسه با اجراهای قبلی این ۲ بازیگر زن نیز باید گفت چهارمین اجرای پولر و فی در گلدن گلوب نسبت به اجراهای قبلی آنها نیز با کاهش بیننده مواجه شده است. در مراسمی که این ۲ سال ۲۰۱۵ اجرای آن را برعهده داشتند تماشاگران ۱۱ درصد بیشتر از امسال بودند.

با این حال که هنوز آمار مخاطبان این مراسم به صورت رسمی اعلام نشده، اما باید گفت این آمار کمتر از همیشه بوده است.

در همین حال شبکه سی‌بی‌اس یکشنبه شب برای نمایش «ایکوالایزر» ۷.۵ میلیون مخاطب داشت و پرمخاطب‌ترین برنامه آن شب را «۶۰ دقیقه» با ۷.۹ میلیون تماشاگر تشکیل داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.