دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹

سخنگوی شورای صنفی اکران خبر داد:

اسامی قطعی آثار اکران نوروزی ۱۷ اسفند اعلام می‌شود/هر فیلم ۲۰۰ میلیون تومان هزینه تبلیغات دریافت می‌کند

سالن سینما

سینماپرس: سخنگوی شورای صنفی اکران گفت: تاکنون هشت فیلم برای اکران نوروز اعلام آمادگی کرده‌اند، شورا ۱۶ اسفند را آخرین مهلت برای ارائه درخواست کتبی متقاضیان این نوبت از اکران اعلام کرده تا از میان آنها فقط سه فیلم برای اکران نوروز معرفی شود.

به گزارش سینماپرس، مرتضی شایسته در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین تصمیمات شورای صنفی نمایش برای اکران نوروزی گفت: تاکنون هشت فیلم برای اکران نوروز اعلام آمادگی کرده‌اند، شورا ۱۶ اسفند را آخرین مهلت برای ارائه درخواست کتبی متقاضیان این نوبت از اکران اعلام کرده تا از میان آنها فقط سه فیلم برای اکران نوروز معرفی شود. وی در همین راستا اعلام کرد: شورای صنفی نمایش پس از دریافت درخواست‌های کتبی روز ۱۷ اسفند نسبت به معرفی سه فیلم با پتانسیل فروش بالا برای اکران نوروزی تصمیم‌گیری می‌کند.

سخنگوی شورای صنفی اکران درباره کمک به آثاری که در ایام نوروز اکران می شوند خاطرنشان کرد: طبق مصوبه سازمان، هر کدام از سه فیلمی که در عید اکران شوند ۲۰۰ میلیون تومان هزینه تبلیغات دریافت می کنند. ضمن اینکه سازمان سینمایی هم ۲، ۳ و ۵ درصد صندلی‌ها را در اکران گارانتی می‌کند.

گفتنی است باباسبیلو، بی همه چیز، دینامیت، لاله، چپ راست، درخت گردو و جنس لطیف از مهم‌ترین فیلم‌هایی هستند که نامشان برای اکران نوروز مطرح شده‌ است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.