چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰

از پنجشنبه ۸ خرداد؛

آغاز سریال‌های جدید آی‌فیلم عربی

شبکه آی فیلم

سینماپرس: آی‌فیلم عربی سریال‌های «پشت‌بام تهران» و «خواب و بیداری» را از پنجشنبه ۸ خرداد روی آنتن می‌برد.

به گزارش سینماپرس، ۲ مجموعه تلویزیونی «پشت‌بام تهران» و «خواب و بیداری» با دوبله عربی از پنجشنبه ۸ خرداد در جدول پخش این شبکه قرار می‌گیرند.

«پشت بام تهران» به نویسندگی سعید نعمت‌الله و کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در باکس ساعت ۱۹ این کانال قرار گرفته است.

این مجموعه تلویزیونی در زمستان ۱۳۹۴ از شبکه یک سیما پخش شد و بازیگرانی نظیر کامبیز دیرباز، سام درخشانی، آزاده صمدی، اندیشه فولادوند، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، لیندا کیانی، بهزاد فراهانی، مجید واشقانی، خسرو شهراز و شهین تسلیمی در آن بازی کرده‌اند.

همچنین مجموعه «خواب و بیدار» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فخیم‌زاده هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود.

«خواب و بیدار» که در سال ۱۳۸۱ از شبکه یک سیما پخش شده بود در آی‌فیلم دوبله عربی شد و قرار است بار دیگر برای مخاطبان عرب‌زبان این شبکه پخش شود.

در این سریال، ناتاشا که یک خلافکار حرفه‌ای است پس از سال ها به ایران بازمی‌گردد. او با عبدالله که یک خلافکار سابقه‌دار بوده و مدت زیادی است که خلاف را کنار گذاشته، شروع به سرقت مسلحانه می‌کنند. پس از مدتی پسر عبدالله دستگیر شده و دامادش نیز در سرقتی مسلحانه، توسط پلیس زخمی می‌شود ...

مهدی فخیم‌زاده، رؤیا نونهالی، دانیال حکیمی، محمد صادقی، لادن طباطبایی، حبیب دهقان‌نسب، کامران تفتی، اردشیر تفتی، حسین فلاح، متین عزیزپور، لیلا برخورداری، ثریا حلی، اکبر قدمی، میرمحمد تجدد و انوشیروان فاطمی در این سریال پلیسی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بینندگان آی‌فیلم عربی می‌توانند بازپخش این سریال‌ها را به فاصله شش ساعت در سه نوبت تماشا کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.