شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸

در شبکه پنج سیما؛

«نسیم حیات» به کمک فعالان محیط زیست می‌آید

نسیم حیات

سینماپرس: اولین قسمت برنامه ترکیبی تولیدی «نسیم حیات» با محوریت بررسی چالش‌های آب و محیط زیست به تهیه کنندگی امیرحسن خواجوی روی انتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش سینماپرس، امیر حسن خواجوی تهیه کننده «نسیم حیات» گفت:این برنامه در هر قسمت، یکی از چالش‌های حوزه آب و محیط زیست کشورمان را در قالبی جذاب و با آیتم‌های متنوع بررسی می‌کند.

وی ادامه داد: این برنامه علاوه بر گفت و گویی داغ و چالشی با کارشناسان و مدیران مرتبط با موضوع برنامه، وضعیت کشورمان را در آن حوزه با وضعیت کشورهای پیشرفته مقایسه کرده و حرکت‌های دانش بنیان و خلاقانه جوانان در گوشه و کنار کشور را برای حل این چالش‌ها به تصویر کشیده است.

«نسیم حیات» به کمک فعالان محیط زیست می‌آید

خواجوی تصریح کرد: از دیگر جذابیت‌های «نسیم حیات» برای فعالان آب و محیط زیست، امکان ارسال ایده‌های حل چالش‌های محیط زیست و حضور صاحبان ایده‌های برتر در برنامه برای تبیین و حمایت از آن ایده است.

آلودگی آب، محیط زیست شهری، طراحی شهری، مدیریت پسماند، دستگاه‌های تصفیه آب خانگی و دیپلماسی آب موضوعات قسمت‌های ابتدایی این برنامه است.

«نسیم حیات» کاری از گروه اجتماعی هر هفته یکشنبه‌ها با اجرای اسماعیل باستانی از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.