سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱

در جلسه کمیسیون پژوهش بیست و دومین جشنواره؛

نظام‌نامه تولیدات پژوهش‌محور به مراکز صدا و سیما ابلاغ شد

صدا و سیما

سینماپرس: نظام‌نامه تولیدات پژوهش‌محور در راستای بهره‌گیری حداکثری برنامه‌های رسانه ملی از ظرفیت‌های پژوهشی به مراکز استانی ابلاغ شد.

به گزارش سینماپرس، پنجمین جلسه کمیسیون پژوهش بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما با موضوع نحوه برگزاری نشست‌های تخصصی برگزار شد.

در این جلسه پژوهشگران، تهیه‌کنندگان و کارشناسان رسانه ملی و معاونت امور استان‌ها حضور داشتند و در مورد محتوای پنل‌های تخصصی قابل ارایه در کمیسیون پژوهش جشنواره ۲۲، بحث و تبادل نظر کردند.

علیزاده رییس کمیسیون پژوهش بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز هم در این نشست با اشاره به سیاست معاونت مبنی بر بهره‌گیری حداکثری برنامه‌های صدا و سیما به ویژه در طبقات ج و د از ظرفیت‌های پژوهشی مراکز اظهار کرد: در این راستا، نظام‌نامه تولیدات پژوهش محور به مراکز ابلاغ شده است.

وی افزود: این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برای معاونت امور استان‌ها برخوردار است و در این راستا، تبیین دقیق، آشنایی و آموزش پژوهشگران و تهیه‌کنندگان مراکز، موضوع نشست‌های تخصصی این جشنواره خواهد بود.

در ادامه کاوه و فرخ‌نژاد از تهیه‌کنندگان و پژوهشگران صدا و سیما درباره این موضوع نکاتی را بیان کردند و تصمیم گرفته شد برنامه‌هایی که بر اساس پژوهش‌های علمی و کاربردی تولید شدند، برای آموزش مدعوین کمیسیون پژوهش ارایه شوند.

در این جلسه، وضعیت انتخاب آثار پژوهشی دریافتی، بررسی و تعدادی از آثار برای داوری نهایی کمیسیون پژوهش برای داوران ارسال شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.