شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

بانو «فاطمه جلیلی»

مادر شهیدان طهرانی مقدم به فرزندان شهیدش پیوست+ پیام تسلیت مسئولان

«فاطمه جلیلی» مادر شهیدان طهرانی مقدم

سینماپرس: «فاطمه جلیلی» مادر شهیدان طهرانی مقدم دعوت حق را لبیک گفت. مراسم تشییع روز یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس، مراسم تشییع این مادر مومنه و ایثارگر، روز یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه از مقابل منزل ایشان برگزار خواهد شد.

شهید علی طهرانی مقدم پسر کوچکتر این خانواده مصادف با ظهر عاشورا در ۱۸ آبان سال ۱۳۵۹ و در حالی که تنها ۱۸ سال سن داشت در جبهه سوسنگرد به شهادت رسید و حسن طهرانی‌مقدم دیگر شهیدنام‌آور این خانواده پدر صنعت موشکی ایران است که ۲۱ آبان ۱۳۹۰ به شهادت رسید.

رهبر معظم انقلاب در پیامی که برای شهادت شهید طهرانی‌مقدم صادر کرده بودند، ایشان را «سردار عالی‌قدر»، «دانشمند برجسته» و «پارسای بی‌ادعا» توصیف کردند که فقدان ایشان «واقعیتی تلخ و اندوهبار» بود.

مقامات گوناگون کشوری و لشکری با صدور پیام درگذشت این مادر شهید را تسلیت گفتند.

 لاریجانی درگذشت مادر شهیدان طهرانی مقدم را تسلیت گفت


 علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان سرافراز حاج حسن و علی طهرانی مقدم را تسلیت گفت.  
متن این پیام بدین شرح است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
درگذشت والده مکرمه و محترمه شهیدان سرافراز حاج حسن و علی طهرانی مقدم موجب تاسف گردید.
ضمن عرض تسلیت فوت این مادر صبور و بردبار که اینک در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفته، برای آن بانوی فاضله، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند منان مسئلت می‌کنم.

 

سرلشکر باقری درگذشت مادر شهیدان طهرانی‌مقدم را تسلیت گفت


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی، درگذشت مادر شهیدان طهرانی‌مقدم را تسلیت گفت.
متن پیام سرلشکر باقری به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خاندان ارجمند تهرانی‌مقدم
درگذشت جانسوز بانوی صابر و فداکار، حاجیه خانم داود دخت جلیلی، والده‌ی گرامی سرداران شهید اسلام حسن و علی طهرانی‌مقدم را به ساحت مقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری مدظله العالی و خاندان ارزشمند طهرانی‌مقدم تسلیت و تعزیت می‌گویم و از درگاه حضرت احدیت، برای بازماندگان صبر و اجر و برای آن مرحومه رحمت و مغفرت واسعه‌ی الهی را مسئلت می‌نمایم.»

سردار غیب‌پرور درگذشت مادر شهیدان طهرانی مقدم را تسلیت گفت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی درگذشت مرحومه «حاجیه خانم داود دخت جلیلی» مادر شهیدان سرافراز «علی و حسن طهرانی مقدم» را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ
خانواده محترم و معزز شهیدان طهرانی مقدم
«سلام‌علیکم‌بماصبرتم»
با نهایت تأسف و تألم، خبر درگذشت والده گرامی سرداران شهید حسن و علی طهرانی مقدم را دریافت نمودم، ایمان، ولایتمداری و رفتار انقلابی و جهادی در آن بیت مکرم دائمی و مستمر بوده، وهمه این برکات از وجود مادری پاک همچون این بانوی گرانقدر است. دامان پاک و مطهر ایشان مهد پرورش و تربیت فرزندان شایسته‌ای همچون آن شهیدان بزرگوار بوده است که به فضل خدا با شهیدان عزیز و بزرگوارش محشور و نزد خدای شهیدان مأجور خواهد بود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت در گذشت جانسوز این مادر صابر و فداکار علو درجات معنوی و روحانی برای شهیدان والامقام و رحمت و غفران الهی برای آن فقیده سعیده و بقای عمر توأم با صحت و سلامتی برای بازماندگان شریف از محضر خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

حجت‌الاسلام شهیدی درگذشت مادر شهیدان طهرانی مقدم را تسلیت گفت

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با صدور پیامی درگذشت مرحومه «حاجیه خانم فاطمه داود دخت جلیلی» مادر گرامی شهیدان معزز «حسن و علی طهرانی‌مقدم» را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر طهرانی‌مقدم
سلامٌ علیکم
صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.
درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم فاطمه داوددخت جلیلی» مادر گرامی شهیدان معزز «حسن و علی طهرانی‌مقدم» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسئلت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

پیام تسلیت بنیاد فرهنگی روایت فتح درپی درگذشت مادر شهیدان طهرانی مقدم

بنیاد فرهنگی روایت فتح در پی درگذشت والده گرامی سرداران شهید علی و حسن طهرانی مقدم پیام تسلیتی را صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحمیم
انا لله انا الیه راجعون
عروج جانگداز والده گرامی سرداران شهید علی و حسن طهرانی مقدم حاجیه خانم داوود دخت جلیلی که طی حیات طیبه خویش، مامن آرامش بخش مجاهدان فی سبیل لله بود مایه تأسف و تألم گردید.
بی‌شک وجود سرداران رشید سپاه اسلام و حضور آن‌ها در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل مرهون فداکاری، ایثار و زندگی مجاهدت گونه این بانوی صابر و فداکار است.
بنیاد فرهنگی روایت فتح به نمایندگی جمعی از هنرمندان حوزه هنر و ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این فقدان اسف بار را محضر ملت شریف ایران، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بیت شریف طهرانی مقدم تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای بازماندگان صبر و اجر اخروی و برای آن مرحومه رحمت و مغفرت واسعه الهی مسئلت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.