شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

چالشی به نام «سلبریتی ها»/۴

قهرمانی: برخی از سلبریتی ها پیاده نظام دشمن شده اند/ دستگاه قضایی باید به طور قاطع با این افراد برخورد کند

محمد قهرمانی

سینماپرس: محمد قهرمانی تهیه کننده سینما در پی انتقاد افکارعمومی از چالشی به نام «سلبریتی ها» گفت: برخی از سلبریتی ها پیاده نظام دشمن شده اند؛ ما بعد از انقلاب اسلامی با دشمنی های زیادی مواجه شدیم که در رأس آن ها آمریکا قرار داشت، ما با یک جنگ همه جانبه از سوی آن ها روبرو بودیم که یکی از بخش های پازل این جنگ، جنگ فرهنگی است.

تهیه کننده فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: در این جنگ فرهنگی همه در مسیر یک فلش هستند و آن مخالفت با جمهوری اسلامی ایران است؛ دشمنان ما با برنامه ریزی طی این سال ها یارگیری های زیادی انجام داده و برای خودشان سربازانی در دل نظام دارند.

وی ادامه داد: خانم افشار و امثال ایشان بازیگر قبل از انقلاب نیستند که اینطور راحت هرچه می خواهند انجام می دهند؛ این ها با سرمایه این انقلاب و کشور به این جایگاه رسیده اند و ناراحت کننده است که جزو سربازهای جناح دشمن شدند. تفکر آن ها ناشی از فونداسیونی است که از دوران پیش از انقلاب جا مانده، افسوس که بخشی از هنرمندان ما پیاده نظام دشمن شده اند و در پازل شوم آن ها قرار گرفته اند.

این سینماگر با تأکید بر اینکه توئیت ها و پست های سلبریتی ها از اتاق فکر دشمن تأمین می شود تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منویات خود را به این سلبریتی ها دیکته می کنند؛ بنده معتقدم هر اتفاقی که در کشور می افتد و دسته بندی و جناح بندی در آن صورت می گیرد اتاق فکری پشت آن است. اینطور نیست که خانم افشار فی البداهه دلش برای دختران بسوزد و موضع بگیرد! او بی شک از جایی هدایت می شود که به وی می گویند این کار را بکن و آن کار را نکن! مهمترین اتفاق این است که بعد از اظهارات جنجالی این افراد می بینیم اصلاً این توئیت و عکس ها دروغ و کذب بوده است!

قهرمانی خاطرنشان کرد: دشمنان این آب و خاک به هنرمندنماهایی که فالوئرهای بالا دارند توجه دارند و سعی می کنند آن ها را کارمند خود کنند؛ همه ما آگاهیم که امروزه مردم نارضایتی زیادی از وضعیتی که دولت به وجود آورده دارند و نفوذی ها و دشمنان می خواهند به هر بهانه و وسیله ای شده مردم را علیه نظام به خیابان ها بریزند.

وی در پاسخ به این سوأل که به عقیده شما چرا مسئولان نهادهای امنیتی و قضایی در خصوص مقابله با این افراد موضع منفعلانه ای گرفته اند و برخوردی قهری و قاطعانه با آن ها ندارند اظهار داشت: به نهادهای دولتی که هیچ امیدی نیست چون خودشان به نوعی در آن پازل بازی می کنند و عوامل نفوذی در آن دستگاه ها هستند. دستگاه قضائی هم مشاور خوب ندارد.

این هنرمند در همین راستا ادامه داد: به تازگی بعد از مدت ها دادستان داد بر سر وزیر ارتباطات فریاد زده که چرا مصوبات شورای عالی فضای مجازی را اجرا نمی کنید، چرا پهنای باند مناسب به اپلیکیشن ها و نرم افزارهای داخلی نمی دهید، چرا به اینستاگرام و تلگرام سرویس می دهید؟

وی در پایان این گفتگو افزود: امیدوارم با تغییراتی که در قوه قضائیه صورت گرفته شاهد برخورد جدی با این دسته افراد باشیم و من از رئیس دستگاه قضا خواهش می کنم که در حوزه فرهنگی با مشاوران شناخته شده و خوب مشورت کنند، قاطعانه با این افراد برخورد کنند و از این پس به فکر پیشگیری این اتفاقات باشند نه اینکه بگذارند اتفاقی رخ دهد و سپس به فکر آن باشند تا معضلات ناشی از آن اتفاق را برطرف کنند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.