سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

چالشی به نام «سلبریتی ها»/۳

مهام: مسئولان وزارت ارشاد و قوه قضائیه میدان را باز گذاشتند تا «سلبریتی»ها هر کاری می خواهند بکنند

علی مهام

سینماپرس: علی مهام تهیه کننده سینما و تلویزیون در پی انتقاد افکارعمومی از چالشی به نام «سلبریتی ها» گفت: بنده معتقدم در چالش مهم سلبریتی محوری در سینمای کشور سلبریتی ها مقصر اصلی ماجرا نیستند، مسئولان وزارت ارشاد و قوه قضائیه میدان را باز گذاشتند تا «سلبریتی»ها هر کاری می خواهند بکنند و از این رو آن ها مقصر این ماجرا هستند.

تهیه کننده فیلم سینمایی «نیما یوشیج» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: اغلب سلبریتی ها آدم های ترسو و بی سوادی هستند که باید با قوه قهریه با آن ها برخورد شود؛ اینکه شخصی به عنوان بازیگر مطرح شده و احیاناً جوایزی هم گرفته است دلیلی بر باسواد بودنش نیست.

وی ادامه داد: باید قانونی وضع شود تا جلوی رفتار شوم و زننده سلبریتی ها گرفته شود. در این قضیه اخیر و داستان خانم افشار باید قانون اجرا شود و مسئولان قوه قضائیه در برخورد با ایشان نباید کوتاه بیایند؛ مطمئن باشید اگر اینطور شود دیگر هیچ یک از سلبریتی ها رفتارهای این گونه خود را تکرار نخواهند کرد. اشکال ما این است که این ها را بسیار آزاد گذاشتیم و دیگر زمان آن رسیده که جلوی رفتارهای آن ها ایستادگی کنیم.

مهام خاطرنشان کرد: ما نباید اجازه دهیم که این افراد فاجعه به بار بیاورند و بعد جلوی آن ها را بگیریم. بنده معتقدم باید قانون جدی در خصوص سلبریتی ها مدون شود. قوه قضائیه باید به این مسأله ورود پیدا کند. اصولاً وزارت ارشاد که در این میان چندان کاره ای نیست. این مسأله قوه قهریه می خواهد، ارشاد قوه قهریه نیست، اصلاً در مورد وضعیت وزارت ارشاد هرچه نگوییم بهتر است.

این سینماگر با بیان اینکه مسئولان باید با «مهناز افشار» برخورد کنند و او را به سزای اعمالش برسانند تصریح کرد: یکی نیست به این افراد بگوید به شما چه ربطی دارد که راجع به سیاست و ... دخالت می کنید؟ شما درباره هنر خودت اظهارنظر کنید و بس!

وی در همین راستا تأکید کرد: یکی از دلایل اصلی این رفتار سلبریتی ها این است که می خواهند به هر قیمتی شده دیده شوند و مورد توجه قرار بگیرند. آن ها به اینکه چه می گویند و چه می کنند و گفته های شان چه ضررهایی برای کشور در پی دارد بی توجه اند و این رفتار از سوی آن ها بسیار خطرناک است.

تهیه کننده سریال تلویزیونی «حانیه» در خاتمه این گفتگو افزود: آیا تاکنون دیده اید که یکی از این سلبریتی ها راجع به خیانت های «برجام» اظهارنظر کنند؟ خیر! هرگز چیزی راجع به این مسائل نمی گویند. آن ها هدف شان مشخص است. ما داریم چوب باز بودن بیش از حد فضا را می خوریم، فضا برای سلبریتی ها نباید تا این حد باز باشد که هرکاری می خواهند بکنند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.