چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶

به نمایشگاه کتاب رسید

«روایت انحراف» کتابی که صدای احمدی‌نژاد را درآورد!

کتاب «روایت انحراف؛ نگاهی نو به افکار و عقاید محمود احمدی‌نژاد و حلقه بهار»

سینماپرس: کتابی که انتشار گزیده‌ای از آن در «مشرق»، واکنش احمدی‌نژاد و حامیانش را برانگیخته بود، بالاخره موفق به اخذ مجوز شده و در نمایشگاه کتاب به دست مخاطبان خواهد رسید.

به گزارش سینماپرس، کتاب «روایت انحراف؛ نگاهی نو به افکار و عقاید محمود احمدی‌نژاد و حلقه بهار» که انتشار گزیده‌هایی از آن با واکنش تند محمود احمدی‌نژاد و حلقه هواداران وی همراه شده بود، توسط «انتشارات دیدمان» در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.

در این کتاب به بررسی عقاید و افکار حلقه موسوم به بهار پرداخته شده است. کنکاشی که می‌تواند نسبت عقاید و افکار این حلقه با مکتب «اسلام ناب» که «انقلاب اسلامی» تعین یافته وجه نهضتی آن در عصر کنونی است را مشخص نماید. در این کتاب تلاش شده تا به پرسش‌هایی مانند؛ «چرا به لیدرهای جریان موسوم به بهار، حلقه انحرافی گفته می‌شود؟»، «کدام بخش از اندیشه این حلقه، انحرافی است؟» و … پاسخ داده شود.

کتاب روایت انحراف در ۶۳۲ صفحه توسط «انتشارات دیدمان» چاپ شده و به بازار عرضه گردیده است. علاقمندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سالن ناشران عمومی (شبستان)، راهرو ۲۲، غرفه «انتشارات دیدمان» مراجعه نموده یا با شماره تلفن ۲۶۱۵۳۲۹۱ تماس گرفته یا از طریق پایگاه didemanbook.ir اقدام  به خرید نمایند.

نظرات

  • ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۰
    0 2
    عالی
  • ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۲
    0 0
    نوسینده اثر کیست؟
  • رهرو ولايت ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۴
    1 0
    وقتي ريش و قيچي دست غير انقلابي هاست ، چه انتظاري است ،كسي را كه بطور انقلابي و جهادي 8 سال خدمت كرد و اصول و شعارهاي امامين انقلاب را سر دست گرفت و باعث رشد و تعالي و عزت ايران اسلامي شدرا اينگونه ناجوانمردانه مورد حقد و كينه قرار ندهند؟!!!!.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.