دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

برنامه های مناسبتی رسانه ملی

معرفی سریال‌های ماه رمضان ۹۸ که روی آنتن می روند+ تصاویر

بیچارگی صدا و سیما در چهل سالگی انقلاب

سینماپرس: سریال‌هایی که گزینه های احتمالی برای نمایش در رمضان امسال از رسانه ملی هستند، معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، هر سال با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان، شبکه‌های مختلف سیما تدارک وسیعی برای تولید برنامه‌های متنوع و جذاب در این ماه انجام می‌دهند؛ چراکه ماه رمضان به دلیل همراهی مردم با رسانه ملی، یکی از زمان‌های طلایی تلویزیون برای جذب مخاطب محسوب می‌شود.

می‌توان گفت مخاطبان در این ماه بیشتر پای تلویزیون برای دیدن آثار می‌نشینند و معمولا در ژانرها و قصه‌های متفاوت شاهد سریال‌هایی از کارگردانان مختلف هستند.

امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست و از سال گذشته تولید برخی سریال‌ها شروع شده تا به موقع در کنداکتور رمضانی صدا و سیما قرار بگیرد. درادامه این گزارش، به برخی سریال‌ها که گزینه های احتمالی برای نمایش در رمضان امسال هستند، اشاره می‌کنیم؛

سریال «دلدار»

کدام سریال‌ها ماه رمضان ۹۸ روی آنتن می‌روند؟ + تصاویر

بعد از سریال «سایه بان» برادران محمودی این روزها در حال فیلمبرداری سریال «دلدار» برای ماه مبارک رمضان هستند. «دلدار» یک ملودرام عاشقانه است که  توسط آزیتا ایرایی و مهدی حمزه نوشته شده است و در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «دیریست که دلدار پیامی نفرستاد»

عوامل اصلی این سریال عبارتند از:

مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، تصویربردار: مهدی رضایی، صدابردار: سعید بجنوردی، صداگذار: حسین قورچیان، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سیاوش رمضان لو، طراح صحنه: جواد فاضلی، طراح لباس: شبنم اصغری، طراح گریم: محمدرضا قومی، آهنگساز: ابوالفضل فراز، منشی صحنه مرجان تاجیک، مدیرتولید: علیرضا باقربیگی، عکاس: نوشین جعفری و مدیر تدارکات: رضا دهقان.

 سریال «برادر جان»

کدام سریال‌ها ماه رمضان ۹۸ روی آنتن می‌روند؟ + تصاویر

 سریال مناسبتی «برادر جان» به کارگردانی محمدرضا آهنج، نویسندگی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی هم برای پخش در شب‌های ماه مبارک رمضان ۹۸  آماده می شود.

«برادر جان» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و ملودرامی اجتماعی مذهبی است.

علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد از بازیگران سریال «برادرجان» هستند.

سایر عوامل این پروژه عبارتند از:

مدیر تصویر برداری: جمال شمس، صدابردار: محمد شیوندی، طراح گریم: کامران خلج، طراح صحنه و لباس: پیام سوری، مدیربرنامه ریزی: حسین دیردار، دستیار اول کارگردان: داوود بابایی، مدیرتولید: آرش زینال خیری، عکاس: مهدی حیدری و مجری طرح موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

سریال «از یادها رفته»

کدام سریال‌ها در رمضان ۹۸ روی آنتن می‌روند؟ + تصاویر

سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان، تیرماه ۹۶ کلید خورد. «از یادها رفته» به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان پروژه‌ای در حوزه تاریخ معاصر است که در ۲۶ قسمت ساخته می‌شود. این سریال هم یکی از گزینه‌های نمایش در ماه رمضان ۹۸ است.

این سریال به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود؛ اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد. بخش‌هایی از داستان این سریال که درباره خسرو و مهربانو است، نیز به کشف حجاب می‌پردازد.

حسین یاری، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان نسب، مهرداد ضیایی از جمله بازیگران این سریال هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.