چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱

کاراکترهای «فیلشاه» در صدر فروش نمایشگاه نوشت‌افزار

محصولات جانبی انیمیشن «فیلشاه»

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی - اسلامی باشاره به استقبال مردم از شخصیت های ایرانی لوازم‌التحریر ایرانی-اسلامی گفت: تاکنون شخصیت کاراکترهای «فیلشاه» در صدر فروش نمایشگاه نوشت‌افزار است.

سعید حسینی مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی - اسلامی درباره نمایشگاه ایران نوشت اظهار کرد: تاکنون بازخورد خوب بوده است و به نظر می‌آید تعداد  مخاطبان نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر کمتر از ۳۰ درصد تولیدات ایرانی، بازار لوازم التحریر کشور را تشکیل می‌دهد و تلاش می‌شود که این میزان افزایش یابد.

حسینی اضافه کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد بیشتر کاراکتر تولیدات لوازم‌التحریر داخلی کشور، خارجی است و کمتر از ۱۰ درصد کاراکترهای تولیدات داخلی لوازم‌التحریر، داخلی است البته این رقم طی چند سال پیش عدد صفر بوده است.

وی با بیان اینکه اقدامات ما از سال ۹۱ برای فروش نوشت‌افزار ایرانی-اسلامی و فرهنگ‌سازی کاراکترهای داخلی آغاز شد، گفت: در آن زمان، با شکست طرح دارا و سارا، ذهنیت نسبت به کاراکتر داخلی منفی بود اما الان فضا تغییر کرده است.

مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی - اسلامی با بیان اینکه مالکیت معنوی کاراکتر فیلشاه را گرفتیم و در اختیار تولیدکنندگان لوازم‌التحریر قرار دادیم، افزود: در حال حاضر کاراکترهای فیلشاه، حسنا کوچولو، شاهزاده روم، اتل متل یه جنگل، مل‌مل و دیرین دیرین قسمت دفتر از جمله کاراکترهای لوازم‌التحریر این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: برآوردها تاکنون نشان می‌دهد در حال حاضر کاراکتر فیلشاه مورد استقبال تعداد زیادی از مخاطبان قرار گرفته و در صدر فروش است.

حسینی به زمان این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه تا دوم شهریورماه برپاست و اگر استقبال همچنان ادامه داشته باشد یا در همین مکان یا در مکان دیگری ادامه می‌یابد.

نمایشگاه لوازم‌التحریر ایرانی -اسلامی هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۳ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب آماده استقبال از مخاطبان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.