شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹

کوروش زارعی:

نقش فروشی، عرصه بازیگری را تهدید می‌کند / باید دنبال استعدادهای واقعی باشیم

کوروش زارعی

کیهان: یک بازیگر معتقد است که نقش‌فروشی باعث کاهش سطح بازیگری در سینما خواهد شد و جلوی ظهور استعدادهای واقعی گرفته می‌شود.

کوروش زارعی، بازیگر سینما و تئاتر گفت: یکی از معضلات همیشگی سینما و تلویزیون ما این بوده و هست که متأسفانه به واسطه برخی دلال‌ها، نقش فروشی صورت می‌گیرد. آدم‌هایی نیز از طریق اسپانسر و حامی مالی به نقش‌هایی در برخی فیلم‌ها و سریال‌ها دست پیدا می‌کنند. برخی فیلمسازها یا برنامه‌سازان نیز به روش‌هایی متوسل می‌شوند که حرفه‌ای و اخلاقی نیست. این معضلی است که جامعه بازیگری ما را در برگرفته است.


بازیگر سریال «یوسف پیامبر» درباره تأثیر نقش‌فروشی در بازیگری اظهار کرد: نتیجه چنین مسئله‌ای این است که خیلی از هنرمندان حرفه‌ای و توانمند ما خانه‌نشین شده‌اند یا کمتر کار می‌کنند و افرادی جلوی دوربین می‌روند که نه تنها روی صحنه تئاتر دیده نشده‌اند بلکه حتی دور و بر تالارهای تئاتر هم آنها را ندیده‌ا‌یم و حتی در مراکز آموزشی بازیگری هم حضور نداشته اند!
وی تصریح کرد: اگر

این معضل به همین منوال پیش رود سطح بازیگری در سینما و تلویزیون ما کاهش پیدا می‌کند و استعدادهایی که در عرصه بازیگری در اقصی نقاط کشور وجود دارند مهجور می‌مانند.

بازیگر سریال «آنام» تأکید کرد: باید دنبال استعدادهای واقعی باشیم نه اینکه افرادی ظاهر شوند که بی‌استعداد هستند و به واسطه لابی‌گری و رفاقت به عرصه بازیگری پا می‌گذارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.