سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

واکنش دادستان کل کشور به کمپین بازگرداندن بازیگر فاسد

محمد جعفر منتظری

سینماپرس: دادستان کل کشور امروز در یک سخنرانی به مناسبت ۱۵ خرداد به کمپین بازگرداندن بهروز وثوقی و پشت پرده آن اشاره کرد.

به گزارش سینماپرس، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان ۱۵ خرداد  ورامین در مسجدصاحب الزمان(عج) این شهرستان اظهار کرد: ۱۵ خرداد روز زنده کردن ارزش‌ها با تأسی از عاشورای حسینی است و باید مهترین پیام آن یعنی ایستادگی و مقاومت را همیشه زنده نگه داریم.

وی بیان کرد: ۱۵ خرداد دارای جلوه خاصی است که باید حفظ شود، با اینکه ۵۵ سال از آن دوران می‌گذرد مردم با حضور پرشور خود نشان می‌دهند که این قیام همیشه جاودان است، چراکه ریشه آن بصیرت است.

*افشای پشت پرده کمپین هنرمندان

منتظری در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه قوه قضایی تا حدی وظیفه دارد، گفت: مقابله با نفوذ در مسائل فرهنگی تنها متوجه دستگاه قضا نیست، به طور مثال اینکه امروز عده ای از هنرمندان کمپینی به راه می اندازند و از فردی که فسادش در سینمای ایران علنی بود و پس از پیروزی انقلاب به دامان آمریکا فرار کرد حمایت می کنند و قصد برگرداندن او به کشور را دارند، اقدام حساب شده ای است که ما از پشت پرده آن مطلع هستیم.

وی اظهار کرد: عده‌ای راه افتاده‌اند و می‌گویند هنرمندان ایرانی خارج از کشور بازگردند، هیچ کسی نمی‌تواند مانع از بازگشت یک ایرانی به وطنش شود اما اگر این فرد مرتکب جرمی شد، نباید برای او فرش قرمز پهن شود، آنها می‌خواهند کسی که فسادش فراگیر شده و بعد به آمریکا فرار کرده است را دوباره با عزت و افتخار به کشور برگردانند.

دادستان کل کشور ادامه داد: نمی توان ارزش هایی که به قیمت خون ۲۰۰ هزار شهید و ۵۶۰ هزار جانباز و آزاده به دست آمده را نادیده گرفت، این افراد باید بدانند که اگر در برخی از مقاطع مسئولان سکوت اختیار کرده اند و به حاشیه ها نمی پردازند، مردم هیچگاه به آنها اجازه زیر پا گذاشتن خون شهیدان را نمی دهند.

به گفته وی، دشمن همواره تلاش دارد فرهنگ جامعه اسلامی را تغییر دهد و البته مقابله با این نفوذ تنها وظیفه دستگاه قضایی نیست.

وی اضافه کرد: تمامی افراد صاحب نفود همچون روحانیون، ائمه جمعه، معلمان، مسئولان مراکز فرهنگی و والدین باید مقابل این نفوذ بایستند و فرهنگ جامعه را از هجمه دشمن نجات دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.