چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵

فیلمساز هالیوودی چگونه به ایران دعوت شد؟

الیور استون در پنجمین روز سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: روابط عمومی جشنواره جهانی فیلم فجر، درباره حضور «الیور استون» در ایران توضیحاتی برای رسانه‌ها ارسال کرد.

به گزارش سینماپرس، روابط عمومی سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در پی طرح مسایلی درباره چگونگی هماهنگی‌های حضور الیور استون در ایران توضیحاتی ارائه کرد که متن این توضیحات به شرح زیر است:

«در پی طرح مسایلی درباره چگونگی هماهنگی‌های حضور الیور استون نویسنده و کارگردان آمریکایی در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر بدین وسیله اعلام می‌شود که مباحث مطرح شده در این‌باره صحت ندارد.

آقای امیر اسفندیاری معاون بین الملل جشنواره جهانی فیلم فجر در سفر به جشنواره بوسان دیدار حضوری با الیور استون داشته و پیشنهاد حضور وی در ایران به عنوان یکی از مهمانان ویژه جشنواره جهانی فیلم فجر را مطرح کرده است.

در آن دیدار و گفتگو، ایمیل آژانس الیور استون در اختیار امیر اسفندیاری قرار گرفت و از همان زمان مکاتبات رسمی با آژانس مربوطه آغاز و سپس بر اساس توافقات اولیه، دعوتنامه رسمی و برنامه حضور در ایران ارسال شد.

از آنجا که در برخی مطالب غیررسمی از یک فیلمساز محترم ایرانی به عنوان هماهنگ کننده حضور استون در ایران نام برده شده است، لازم به توضیح است که آقای بهمن قبادی نیز در جشنواره پوسان به عنوان داور حضور داشته ولی ارتباطی با دعوت رسمی جشنواره از استون نداشته است.

تاکید می شود طرح موضوعِ دعوت از استون در جشنواره پوسان به شکل حضوری و از طریق نماینده جشنواره یعنی امیر اسفندیاری اتفاق افتاده است. »

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.