شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸

برای ساخت فیلمم کلاس آشپزی رفتم

محمدحسین سلطانی

سینماپرس: محمدحسین سلطانی با اشاره به اینکه به زودی ساخت فیلم سینمایی «من آشپزم» را آغاز می کند اعلام کرد در تلاش است مستندی با نام «پمپئی» را جلوی دوربین ببرد.

به گزارش سینماپرس، محمدحسین سلطانی کارگردان مستند با اشاره به اینکه ۲ پروژه مستند و سینمایی در دست دارد، گفت: نگارش فیلمنامه یک اثر سینمایی با نام «من آشپزم» را به پایان رسانده ام که سرمایه گذار این پروژه انتخاب شده است و در انتظار پرداخت بودجه و دریافت پروانه ساخت هستیم.

وی ادامه داد: این فیلم داستان یک دختربچه ۶ ساله است که سرطان خون دارد و تنها آرزوی این دختربچه این است که سرآشپز یک رستوران بزرگ شود.

سلطانی به این نکته اشاره کرد که برای نگارش فیلمنامه دوره های کامل آشپزی را پشت سر گذاشته است.

وی توضیح داد: این فیلم سینمایی به گونه ای هم نقد اجتماعی است و هم درباره زندگی آدم هایی است که همه چیز خود را برای دیگران فدا می کنند.

کارگردان مستند «خرگوش سفید» درباره پروژه مستندی که در دست دارد نیز خبر داد: مستند «پمپئی» روایت آدم هایی است که به گناه آلوده و توسط خدا به عذاب کشیده می شوند. این مستند روایت امروز دنیا است که با تمام هشدارهایی که از سوی خداوند داده شده است، باز هم به سمت نابودی پیش می رود.

این کارگردان با اشاره به اینکه مستند «پمپی» در ایران، چین و ایتالیا فیلمبرداری می شود، توضیح داد: به این دلیل نام «پمپئی» را برای مستند انتخاب کرده ام چرا که نمونه بارز چنین بلایی است. به احتمال بسیار زیاد این فیلم نیز مانند مستند «خرگوش سفید» به زبان انگلیسی ساخته می شود.

سلطانی در پایان گفت: البته اولویت من در حال حاضر ساخت فیلم سینمایی است، ضمن اینکه تولید مستندم نیازمند سرمایه گذاری قابل توجهی است، البته با تعدادی از سازمان ها صحبت کرده ایم تا بتوانیم بودجه لازم را به دست آوریم.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.