یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶

کاهش وزن، سوژه مسابقه "بهتر شو"

برنامه بهتر شو

سینماپرس: شبکه یک سیما در حال ساخت یک مسابقه تلویزیونی تحت عنوان "بهترشو" برای پخش در فروردین ماه سال آینده می باشد.

به گزارش سینماپرس، "بهتر شو" به تهیه کنندگی مولود فکور یکتا و با طرحی از دکتر شهرام مصباح کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که از ۲۰ فروردین سال آینده بطور زنده پخش خواهد شد.

قرار است فصل اول این برنامه در ۲۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای و بصورت پخش چهار شب در هفته(شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه) بین دوبخش خبری ساعت ۱۹ و ۲۱ روی آنتن می رود.

موضوع اصلی برنامه کاهش وزن است و هدف محوری آن تغییر سبک زندگی افراد درکنار افزایش سطح آگاهی آنها درباره چاقی یا اضافه وزن و بیماری های مرتبط می باشد. برای رسیدن به این هدف عالی و جذب بیشتر بینندگان، دراین مسابقه، افراد مشهوری از جمله بازیگران سینما و تلویزیون، خوانندگان، ورزشکاران و... به صورت گروهی با یکدیگر به رقابت می پردازند. بدین منظور در هر قسمت به بررسی روش زندگی یکی از این افراد مشهور مانند نوع غذا خوردن، میزان فعالیت، نحوه خرید کردن وی و... مرور می شود.

همچنین این برنامه با دعوت از کارشناسان خبره در زمینه های تغذیه، روانشناسی، ورزش، سبک زندگی و پزشکان متخصص، در نظر دارد به دو مقوله علمی و سرگرمی برنامه به صورت همزمان بپردازد. از آنجا که چاقی و اضافه وزن مشکل بیش از ۵۰ درصد افراد جامعه می باشد، مسابقه "بهتر شو" اپلیکیشنی طراحی کرده است که مخاطبان برنامه با نصب آن بر روی تلفن همراه خود می توانند در مسابقه بزرگ لیگ لاغری بهترشو به صورت انفرادی، خانوادگی و یا حتی با همکاران خود شرکت کنند و از جوایز متعدد آن بهره مند شوند. این برنامه همچنین با راه اندازی پویشی بنام"پویش دومیلیون کیلوگرم" قصد دارد در طی مدت شش ماه با همکاری بینندگان، این وزن از افراد کشور را کم کند تا به هدف اصلی سلامت جامعه نزدیک تر شود. نیما رئیسی مجری و دکتر شهرام مصباح کارشناس ثابت مسابقه بهتر شو هستند. در اولین برنامه هم "سید مهرداد ضیایی" بازیگر و "محراب فاطمی" قهرمان پرورش اندام و قوی ترین مرد ایران مهمان خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.