چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰

موسیقی «بهت» در مجارستان ساخت می شود

فیلم سینمایی بُهت

سینماپرس: کارگردان فیلم سینمایی «بهت» از روبه پایان بودن مرحله تدوین و آغاز ضبط موسیقی این اثر در کشور مجارستان خبر داد.

به گزارش سینماپرس، عباس رافعی کارگردان فیلم سینمایی «بهت» درباره آخرین وضعیت این اثر گفت: به تازگی راف کات این اثر توسط مستانه مهاجر به پایان رسیده است و امیدوارم تا پایان هفته تدوین آن به طور کلی تمام و ساخت موسیقی «بهت» آغاز شود.

وی افزود: با فردین خلعتبری برای ساخت موسیقی این اثر به نتیجه رسیده ایم و قرار است موسیقی «بهت» در کشور مجارستان ضبط شود بنابراین امیداورم بتوانیم بعد از انجام این قسمت ها به سراغ مراحل فنی دیگر برویم این را هم باید بگویم که قرار است علی ابوالصدق صداگذاری این فیلم را انجام بدهد.

رافعی با اشاره به اکران «بهت» بیان کرد: با توجه به اینکه ما کارهای ساخت این فیلم سینمایی را دیر شروع کردیم نتوانستیم آن را به سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر برسانیم به همین دلیل محمد نشاط تهیه کننده «بهت» در نظر دارد به محض آماده شدن، آن را به نمایش بگذارد.

این کارگردان با اشاره به موضوع این اثر اظهار کرد: این فیلم درباره ۲ زن از ۲ طبقه اجتماعی متفاوت است که هر ۲ تصمیم یکسان می گیرند و «بهت» این تصمیم یکسان را در ۲ طبقه تحلیل می کند. این فیلم تصمیم گیری درباره بچه دار شدن یا نشدن را بررسی می کند که در طبقه متوسط و طبقه پایین جامعه امروز ایران کاملا معنی دیگری دارد.

کارگردان «فصل فراموشی فریبا» در پایان توضیح داد: «بهت» مثل فیلم های قبلی من یک فیلم زنانه است. فیلم در نظر دارد به تصمیم گیری زنان احترام بگذارد و بگوید اجازه بدهید زنان برای زندگی خود تصمیم بگیرند؛ کاری که این روزها نمی توانند بکنند.

«بُهت» با فیلمنامه ای از عباس رافعی و با موضوع اجتماعی آماده می شود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: «زوجی از قشر متوسط ایران امروز، پس از ۲۰ سال فراق اکنون که همدیگر را یافته اند برای تحکیم این عشق، سرنوشت بچه هایشان را با زوجی از طبقه پایین جامعه گره می زنند، غافل از اینکه این آغازی برای فروپاشی هر ۲ خانواده است. »

عوامل و دست اندرکاران بهت عبارتند از نویسنده و کارگردان: عباس رافعی، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، مدیر تولید: امیر نشاط، صدابردار: بابک اردلان، طراح صحنه: محمدرضا میرزا محمدی، طراح لباس: رعنا امینی، طراح چهره پردازی: سودابه خسروی، تدوین: مستانه مهاجر، آهنگساز: فردین خلعتبری، صداگذار: علی ابوالصدق، برنامه ریز: مجید کرباسیان، دستیار اول کارگردان: علی نشاط، دستیار اول فیلمبردار: محمد عزت خواه، عکاس: مجید خمسه، منشی صحنه: آزاده مسیح زاده، مدیر تدارکات: شهرام شاهرخ، مشاور رسانه ای: منصوره بسمل، محصول موسسه سینمایی هدیه فیلم، تهیه کننده: محمد نشاط.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.