چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

ویژه برنامه‌های روز ۹ دی در شبکه‌های دو و افق

نقطه ی عطف 9 دی و آزمون تاریخی هنرمندان

سینماپرس: رسانه ملی ویژه برنامه هایی به مناسبت حماسه روز ۹ دی، برای مخاطبانش، تدارک دیده است.

به گزارش سینماپرس، مستند "روز بصیرت" کاری از گروه سیاسی شبکه دو سیماست که شنبه ۹ دی ساعت ۱۹:۵۰ پخش می شود. این مستند روایت گونه از حضور مردم در مقابله با فتنه و ابعاد جهانی حماسه مردم در ۹ دی می گوید.

مستند "حماسه مرم" با رو کردن سند مرتبط به این حماسه یکشنبه ۱۰ دی، ساعت ۱۹:۵۰ پخش خواهد شد.


برنامه "زنده باد زندگی" شنبه ۹ دی، ساعت ۱۰:۳۰ به موضوع روز بصیرت و میثاق با ولایت می پردازد. این برنامه با پخش کلیپ و پلی بک های مرتبط و بحث و گفت و گو درباره جشنواره طراحی پوستر حماسه ۹ دی تقدیم مخاطبان می شود.

برنامه "عصر خانواده" نیز با پرداختن به موضوع حماسه نه دی و اشاره به بصیرت و آگاهی مردم به صورت زنده شنبه ۹ دی ساعت ۱۸ با مخاطبان همراه می شود. پخش کلیپ "پرتو خورشید" با صدای کسری کاویانی و شعری از سید کمال هاشم زاده هم از دیگر اقدامات شبکه دو سیما خواهد بود.


همچنین برنامه هایی چون "مثبت دو"، " نگی که نگفتی" و " نما دو"، با دعوت از عناصر فرهنگی و انقلابی به بررسی حماسه ۹ دی می پردازد.

شبکه افق

برنامه زنده "جهان آرا" به تهیه کنندگی محمد علی بازی با پرداختن به حماسه ۹ دی و فتنه سال ۸۸ از ۹ تا ۱۱ دی، ساعت ۲۲ در سه قسمت تقدیم مخاطبان شبکه افق می شود. مستند "گرم ترین روز زمستان" به تهیه کنندگی مهدی نقویان، به اتفاقات سال ۸۸ و فتنه بزرگی که دشمنان برای ملت ایران رقم زده بودند، می پردازد. این مستند پنجشنبه ۷ دی ساعت ۱۹ پخش خواهد شد.

مستند "برادران" هم به تهیه کنندگی مهدی نقویان، شنبه ۹ دی ساعت ۲۱ به موشکافی یکی از شایعات بزرگ در جریان فتنه سال ۸۸ خواهد پرداخت. مستند "شورش در شهر" به تهیه کنندگی محسن مقصودی، روایتی ناگفته و جذاب از کاسبان تحریم را جمعه ۸ دی ساعت ۱۴ به نمایش در می آورد.

پخش فیلم سینمایی "قلاده های طلا" به تهیه کنندگی ابوالقاسم طالبی به مدت ۹۰ دقیقه جمعه ۸ دی، ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.


داستان قیلم مربوط به انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ است، با اعلام نتایج، اعتراض های عده ای از مردم به شکل تظاهرات شکل می گیرد و ماموران وزارت اطلاعات نیز پیگیر حوادث می شوند.


پخش کارهای کوتاه از قبیل نماهنگ، کلیپ، سرود و ... با موضوع فتنه ۸۸ از دیگر اقدامات شبکه افق خواهد بود.

*تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.