چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

وقتی فعال انتخاباتی در دولت جایی ندارد

ایوبی قائم مقام معاون شهردار شد!

حجت اله ایوبی

سینماپرس: به پیشنهاد صالحی امیری، حجت‌الله ایوبی، رییس معزول سازمان سینمایی به سمت قائم مقام معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، محمدعلی نجفی، شهردار تهران، به پیشنهاد رضا صالحی امیری، حجت‌الله ایوبی را به عنوان قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب کرد.

در بخشی از حکم نجفی خطاب به ایوبی آمده است: «انتظار می‌رود ضمن هماهنگی و معاضدت با معاون محترم در چارچوب ماموریت‌های شهرداری تهران و حیطه اختیارات با بهره‌گیری حداکثری از ساختارهای اجتماعی شهر و شهرداری برای تحقق افزایش امید، جلب مشارکت شهروندان و شکوفایی شهر تهران تلاش نمایید.

بی‌تردید سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، پیاده‌سازی، نظارت و ارزیابی دقیق علمی و اجرایی برنامه‌های سالانه حوزه اجتماعی و فرهنگی در جهت ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی می‌تواند به بسط و گسترش هرچه بیشتر مشارکت شهروندان در حل مسائل شهر کمک نماید.

همچنین تحقق مدیریت یکپارچه فرهنگی و اجتماعی در سایه تعامل مناسب و سازنده با واحدهای مختلف شهرداری و سایر دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت‌های آن‌ها می‌تواند، یاری‌گر نهاد شهرداری تهران در پیشبرد اهداف و وظایف قانونی متناسب با انتظار شهروندان باشد. »

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.