سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

اضافه شدن امیر جدیدی به «متری شش و نیم»

امیر جدیدی

سینماپرس: پیش تولید فیلم سینمایی «متری شش و نیم» در مراحل پایانی قرار داشته و با نهایی شدن عوامل و بازیگران، احتمال می رود، فیلمبرداری این فیلم به زودی آغاز شود.

به گزارش سینماپرس، سازندگان فیلم سینمایی «متری شش و نیم» پس از شهاب حسینی و پیمان معادی به تازگی با امیر جدیدی برای حضور در این فیلم به توافق نهایی رسیده اند.
جدیدی در حال حاضر فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی را روی پرده سینماها دارد. این بازیگر همچنین در یکی- دو سال اخیر در فیلم های سینمایی «پدیده»، «هت تریک»، «عرق سرد» و «تنگه ابوغریب» به ایفای نقش پرداخته است. فیلم هایی که هنوز به نمایش عمومی درنیامده اند.


به جز شهاب حسینی، پیمان معادی و امیر جدیدی، قرار است ظرف روزهای آتی یک چهره جدید نیز به «متری شش و نیم» اضافه شود.
با توجه به تکمیل گروه بازیگران و برخی از عوامل پشت دوربین، به احتمال فراوان روستایی فیلمبرداری فیلم جدید خود را بزودی در تهران آغاز خواهد کرد.
این کارگردان چندی پیش فیلمنامه این فیلم را به تهیه کنندگی پیمان معادی برای دریافت پروانه ساخت به شورا ارائه داده بود که در نهایت رد شد. سرانجام پس از تغییر تهیه کنندگی این فیلم از پیمان معادی به سیدجمال ساداتیان و پس از چند بار بازنویسی فیلمنامه، پروانه ساخت «متری شش و نیم» اوایل آذرماه صادر شد.


با توجه به طولانی شدن پروسه صدور پروانه ساخت «متری شش و نیم»، فیلم جدید روستایی در جشنواره سی و ششم فجر حضور نخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.